19.01.2023

Sololar konusunda bir şeyler söylemek zorunda kaldığım bir jam oldu. Aslında bu konuda çokça rahatsızlık var, bazı arkadaşlar ninbot profillerinde konuyla ilgili yazılar yazmışlar, görünce gülümsetiyor. Solo çalana tatlı gelen bir şey, ona şüphe yok. Müzik için çok gerekli. Ben genelde kısa tutmaya çalışıyorum. Başlangıcı, gelişmesi ve bitişi olan hikayeler gibi düşünüyorum. Ayrıca en temel fonksiyonu aslında loop'lardan diğer loop'lara uzanmamızı sağlaması, yani sololar ile konuşup diğer loop'a geçmemiz gerek, Yani esas müziğe katkısı olacak tekrar eden melodilere çevirebilmek gerekiyor, tabii ki bu benim görüşüm ama bu şekilde düzgün çalıştığından eminim. Bunun aksi de gerçekten zorlayıcı oluyor.

20230119_1423-Danger_Dave-Schmi-KeysRockTribe-roberescolaire-polkadot-ratscro (05 29 - 08 14).mp3 +cyanite-analysis

Schmi yeni projelerle geliyor, daha önce bahsetmişti, artık daha çok bağlanıyor. Onu görünce bu sefer yetiştim. Pek fazla çalamadık ama hoştu. 

Dave ile yıldızlarımız pek barışmadı, bir etkinlikte neden geciktiğini sorduğum için böyle oldu :) En azından benim anladığım bu, ha bir de senkronizasyon konusunda çok üstüne gittim sanırım ama artık düzelmiş, davulları veren arkadaşların metronomda olması gerekiyor, başka türlü bu sistem çalışmıyor ama yine de belki daha yumuşak ifade edebilirdim, umarım kırmamışımdır.

polkadot her zamanki gibi güzel basları ile burada. roberescolaire da vardı, sona doğru sesleri geliyor ama emin değilim ve çok az bir miktar olduğu için buna eklemeyeceğim.

20230119_1523-KeysRockTribe-polkadot-Woody-ratscro-peterS-bena-Usuario2-Gitano-Mac_2_Bot-SQ_BASS (26 20 - 28 22).mp3 +cyanite-analysis

Buradaki sorun Woody'nin devamlı soloda kalmasıydı, Söyleyince kötü karşılamadı ve tamam dedi ama bir taraftan da insanları kıracağım diye korkuyorum. Keşke başkası söylese.

Bena klavye, polkadot bas, sanırım diğer gitar da peterS olmalı.

20230119_2023-jabah_guitabase-CrimsonCruizer-ROZ-Woody-KeysRockTribe-0cean (07 02 - 09 02).mp3 +cyanite-analysis

Son kısım kafaları güzel jabah_guitabase ile çaldık. Woody klavye seslerini de veriyor. Onun solo atmayışı Roz'u elbette etkilemiyor çünkü Roz hep böyle çalıyor :) Bu sefer o kadar uyumsuz duyulmuyor, Roz'un uyduğu müzikler diye liste yapmam gerek. CrimsonCruizer da güzel eklemeler yapmıştı ama burada sadece davulu açık bırakmış sesini duyamıyorum.