12.01.2023

Zef'in projesi Notes from Underground etkinliği vardı, ona bağlandım. Bir taraftan telegram takvimi ve bildirimleri için de uğraşıyorum, şu an bu şekilde vakti saati belli bir etkinlik pek kimsenin ilgisini çekmiyor gibi ama eğer mümkün olsa, belli sayıdan sonra çok işimize yarar diye düşünüyorum. Tabii ki izlenme sayıları biraz insanı umutsuzluğa düşürüyor.

Tabii ki belli sayıdan sonra işin içine para gireceği için belki o zaman da tadımız kaçacak ama yine de bu kadar insanın her türlü içeriği deli gibi takip edip izlediği zamanlarda internetin tüm imkanlarını kullanarak yapılan bu deneysel işlere ilginin olmayışı gerçekten inanılmaz, sırf kendim için demiyorum. Buyrun bakın adamların projesi ve videosu:


Aşağıdaki kesitler de bu videodan, videonun yorumuna da kestiğim zamanları video zamanına göre bakıp not ettim (en zor kısmı buydu, 2 saatlik kayıtta istediğin içeriği bile bulmak çok zorken bu kadar doğaçlamanın kategorize edilmemesi ayrıca beni üzüyor).

20230112_2023-KeysRockTribe-Zef_drums-Bernie-Bondegi-bernd__mac_-ratscro-northeagle-roberescolaire-SPenna (04 26 - 06 26).mp3 +cyanite-analysis

Bernie çalışma öncesinde de vardı, uzayan sesler ve gitarlar onun diye duydum. Baslarda Bondegi, davullar Zef (nickini diğerleri ile birleştiği için böyle kaydettim), kalan sesler benim.

20230112_2023-KeysRockTribe-Zef_drums-Bernie-Bondegi-bernd__mac_-ratscro-northeagle-roberescolaire-SPenna (26 29 - 28 26).mp3 +cyanite-analysis

Burda ek bir gitar var. ratscro olabilir ama emin olmadığım için eklemeyeceğim, o da beğenmeyip hemen çıktı zaten (eğer oysa).

20230112_2023-KeysRockTribe-Zef_drums-Bernie-Bondegi-bernd__mac_-ratscro-northeagle-roberescolaire-SPenna (57 03 - 59 59).mp3 +cyanite-analysis

Bernie çıktı, Hep böyle uzun uzun çalmadım ama kestiğim yerler tabii benim ağırlıkta çaldığım yerler oluyor, çok fazla gelen olmadı ama...

20230112_2123-Zef_drums-Bondegi-KeysRockTribe-northeagle-ROZ-ol_po_fo_nu-Woody-L-Yan_Le_Rouge (34 23 - 36 26).mp3 +cyanite-analysis

Woody geldi, uzayan sesler onun, uzun bir süre de aynı sesi verdi (bir yerden sonra unutuyorlar) yani değişse bile devamında böyleydi bu arada. O yüzden biraz karışık ama hoş bir kesit.

20230112_2123-Zef_drums-Bondegi-KeysRockTribe-northeagle-ROZ-ol_po_fo_nu-Woody-L-Yan_Le_Rouge (44 10 - 46 13).mp3 +cyanite-analysis

Bu da son kısımdan bir bölüm, Roz da olmalı bunda. Sağ kulaktan hafif ses geliyor gibi evet.