04.01.2023

İki bölümden oluşuyor, uzun zamandır LeeAStone'u görmüyordum, onu ninjamda görünce katıldım. Bu bölümde oyun müziği yapan admin nickli biri de var, eğlenceli deneysel değişik bir bölüm oldu. Dinleyenler için biraz karışık gelebilir.

İkinci bölümde mikrotonal ayarlarla bağlandım ama tabii ki diğer arkadaşlar pek uymuyor. İlk davul ve gitarla bir çift katıldı, sonra marcello ve perdesiz bas'ı olan bir arkadaş geldi, o biraz uydurdu. Mikrotonal olayı çok hoş olabilir ama henüz kimseyi ayarlar konusunda motive edemedim.

20230104_1609-admin-LeeAStone-KeysRockTribe-Andrey_Gen-Psy-MetalHead-roberescolaire-bub_drums-Some1NamedNate-ballpointmusic (13 15 - 15 18).mp3 +cyanite-analysis

Bas gitarlar LeeAStone, altyapı admin, ilk basla çaldıklarım karışıyor gibi ama sonra bir noktaya geliyor gibi, ilginç bu bağlamda. roberescolaire devamında tekrarlı elektronik sesleri veriyor, onun kafası hep güzel. Sonra işler karışıyor ama o kadar olur.

20230104_1609-admin-LeeAStone-KeysRockTribe-Andrey_Gen-Psy-MetalHead-roberescolaire-bub_drums-Some1NamedNate-ballpointmusic (26 23 - 28 32).mp3 +cyanite-analysis

Deneyselliklerin sınırlarını zorlamak bağlamında bub_drums metal davulcusu arkadaş geldi, hazır MetalHead buradaydı, gitarlar onun, baslarda hala LeeAStone, klavyeler roberescolaire. Biraz karışık gibi ama yine de hoşuma gitti.

20230104_1609-admin-LeeAStone-KeysRockTribe-Andrey_Gen-Psy-MetalHead-roberescolaire-bub_drums-Some1NamedNate-ballpointmusic (32 03 - 34 08).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro ikinci kısım. Benim seslerde keman ağırlıkta ama diğer sesleri de kullanıyorum. Metal melodilerine fazla yumuşak kaçıyor biliyorum ama diğer türlüsü de bende yok gibi, arada uydurmaya çalışıyorum sadece.

20230104_1609-admin-LeeAStone-KeysRockTribe-Andrey_Gen-Psy-MetalHead-roberescolaire-bub_drums-Some1NamedNate-ballpointmusic (56 03 - 58 16).mp3 +cyanite-analysis

LeeAStone ile davullarla teke tek kaldığımız bölüm, davullar üzeri efektli lavta sesi, ud sesi ve viola sesi, böyle bir şey oldu, Değişik melodiler karıştı diyebilirim, hoş da bir geçiş oldu.

20230104_1958-MtonalRockTribe-hjdrums (03 22 - 05 19).mp3 +cyanite-analysis

Mikrotonal başlangıcı böyle, kimsenin gelmediği bölümlerde çok tatlı melodiler de olmuştu ama hepsi uzay boşluğuna doğru sürükleniyor şu an :) hjdrums davulda, yanında da bir gitarist arkadaşı var.

20230104_2123-MtonalRockTribe-marcello-fbn5-andres-bob-fab973 (03 54 - 06 02).mp3 +cyanite-analysis

Burda perdesiz basla başlayan bölüm uyumlu gibi, marcello efektleri gitarından ekliyor. Ben kontrbas ile yanık bir melodi ekliyorum.