30.12.2022

2022 yılının son jam günlüğü, senelerce burada takılanlar var. Aslında ben de seneler önce gördüm ama böyle bir ortam olduğunu düşünmemiştim, tabii müziğe uzun süre küsmüşlüğüm de vardı, yıllar bizi nereye götürecek bilemiyorum.

Bir taraftan çok güzel bir ortam ama diğer taraftan ciddi sıkıntılar da gün yüzüne çıkmaya başladı, yılın son günleri biraz buna moralim bozuldu. 

Bunun haricinde doğaçlama seansı tam olarak benim için iyileştiriciydi. Bernd ile ruhani çalışmalar yaptık diyebilirim, o gittikten sonra gelen arkadaşlar da inanılmazdı, hepsine teşekkürler.

20221230_1943-bernd_-KeysRockTribe (04 21 - 06 21).mp3 +cyanite-analysis

Uzun süre ikimiz çaldık, gelenler sadece dinleyip gitti ama ben çok beğendim. Daha iyi çalabilirdim aslında ama biraz konsantrasyonum bozuldu, onla alakalı düşüşler var, sesler uyum falan çok hoştu. Bernd verdiği davullar zaten hep hoş, bas gitar esas enstrümanı, onun haricinde çok telli gitar ile katıldı, kaydedip loop'a alıyor, akışı kontrol ediyor, birlikte bitirip başlayabiliyoruz, daha ne olsun? Bu sistem için her şey tamam.

20221230_1943-bernd_-KeysRockTribe (10 16 - 12 26).mp3 +cyanite-analysis

Bernd ile teke tek ikinci kısım. Aynı bölümün bitiş kısmı, arada program ayarları ile ilgili durmalar haricinde devamlı çaldık zaten, melodilerim arada eski pop şarkılarını andırıyor sanırım, hep çocukken dinlemekle ilgili, üstümden atamıyorum.

20221230_2018-bernd_-KeysRockTribe-ratscro-ROZ-Vadim-eduardo-x (00 21 - 03 27).mp3 +cyanite-analysis

Benrd gitmeden önceki son kesit. Hafif melodiler, program ayarları üzerine çalmalar ve chatte yazışmalar şeklinde ilerliyor. Havasını çok beğendim.

20221230_2018-bernd_-KeysRockTribe-ratscro-ROZ-Vadim-eduardo-x (35 26 - 37 32).mp3 +cyanite-analysis

ratscro ile devam ettik, iki gitarı ekledi. Benim sesler zaten baştan beri viola, ud ve lavta sesleri, karışık şekilde kullanıyorum. 00:56'daki melodi aniden geldi, hoş oldu, tanıdık bir melodi ama arada farklı sesleri karşılıyor gibi. 

20221230_2109-KeysRockTribe-eduardo-ROZ-x-Frog-Sid_Fang-danibass (00  00 - 02 41).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da sonradan gelen arkadaşlar var. Roz yine sağ kanaldan geliyor, tanıyoruz artık onu. Klavyelerde eduardo güzel eklemeler yaptı, davul sesleri de onun. Kalan kısımlar da hoştu ama bir tek bunu kestim.