24.12.2022

Birtakım bir şeyler eksik kaldı bu sefer. Yani kötü değildi, zaten pek olmadı diye düşünsem kesip eklemiyorum, iyidi hoştu ama o eksik parçalar olsaydı harika olacaktı ama şimdi olduğu kadar oldu diyelim. Sabaha karşı bağlanabildim, tam herkesin dağıldığı vakte denk gelmişim, aslında saat farkı yüzünden Amerika'lılar için toplanma vakti gibi oluyor ama yine de çok geçti, ondan sonra zaten sitede (ninbotta) kayıt çıkmıyor,

20221224_2109-ratscro-Peaches-KeysRockTribe-Jonep-Michel_bass-Drummer-Foolstide (06 14 - 08 28).mp3 +cyanite-analysis

Jonep çıkmadan önce bunda az biraz çaldı diye hatırlıyorum. Peaches baştan sona o vardı ama hep çalmadı, tam emin değilim. Drummer yarısında geliyor, sanki ayarlamışız gibi olaya giriyor. Michel_bass bu bölümlerde basta olmalı.

20221224_2142-KeysRockTribe-Foolstide-Peaches-Danger_Dave-ROZ (04 33 - 06 57).mp3 +cyanite-analysis

Foolstide tek seferlik bir nick değilse ilk defa çalıyorum, kendisi de yeni gelmiş, ilk kayıtları bunlar. Çello sesleri ile başlıyorum, arkadaki klavye sesleri onun, ud ve diğer sesleri ekliyorum, öyle gidiyor. Karanlık hoş bir havası oldu.

20221224_2142-KeysRockTribe-Foolstide-Peaches-Danger_Dave-ROZ (16 08 - 18 05).mp3 +cyanite-analysis

Bunda kesin Peaches var, başlangıçtaki melodiler onun, ona uydurmaya çalışıyorum. Klavyeler yine Foolstide'nin olmalı. Çok cılız bir gitar sesi var o da ROZ olmalı, emin değilim bundan ama genelde tek kulaklıktan gelen ses onun oluyor. Kalan sesler de benim.