21.12.2022

Uzun bir süreden sonra bizden bir kişi daha NINJAM'a katıldı, umarım düzenli şekilde birlikte çalma imkanı buluruz. Aynı zamanda ud da çalıyormuş, buna çok sevindim. Bugünkü kayıtlarda tamamen sesleri deneme amacıyla çaldık, nick'i "x"ti ama artık "mTCNe" olarak kullanacak ben de buraya öyle ekliyorum.

20221221_1534-KeysRockTribe-x-jabah_guitabase-ninjaz-io-Gitano (26 04 - 28 23).mp3 +cyanite-analysis

Burda mTCNe çalıyor mu emin değilim ama melodilerden öyle anladım, ikinci gitar o olmalı çünkü melodiler bizden duyuluyor, pek de güzel olmuş. jabah_guitabase var, klavye seslerini Gitano verdi, diğer sesler benim.

20221221_1802-KeysRockTribe-graham_bass (04 04 - 06 04).mp3 +cyanite-analysis

Dışardan dinliyordum, hoş şeyler çalınıyordu, ben odaya girdikten sonra bitti. graham_bass ile baş başa kaldık, scaler programından akorlar ile böyle bir şey ortaya çıktı.

20221221_1909-muckI-XIII-KeysRockTribe-Cajado-X_Rodhes-bernd_-marcello (32 32 - 34 35).mp3 +cyanite-analysis

Bu kesitte sıkıntı büyük, ses dengeleri çok kötü, normalde eklemeyecektim ama hoş olmuş o yüzden eklemek istedim. 0cean nedense nick değiştirmiş ama hemen anlaşılıyor, Cajado İsveçten biri ama giorgio olabilir, onun çalışına benzettim. Her seferinde bir hata olduğunu söylüyorum ama bir tek ben söylediğim için bu bir fayda etmiyor. Bir saatlik kaydın iki dakikası ancak dinlenebilir durumda, diğer yerler cidden çok karışık duyuluyor, büyük kısmı da fazladan distortion var zaten, en azından onu kapattı, ona şükür dedim ama gerçekten anlamıyorum, neden böyle? Neden kimse bir şey demiyor ve çalmaya devam ediyor? Anında "mute" mi ediyorlar? Hep böyle diyorlar ama işte sonuç bu o zaman, üzgünüm.