18.12.2022

 Hiç iki gün üst üste bu kadar uzun çalmamıştım. İki gün toplam 12 tane kesit eklemiş oldum. Cidden dinleyip kesmesi bile yorucu bir hadise, zaten 2-3 saatlik çalışmalar, önce 2-3 saat çalıp sonra onları dinleyip not alıp sonra not aldığım yerleri eleyip kesiyorum. Böyle anlatınca delirmişim gibi oldu evet :)

Bu sefer Rusya'dan Denis arkadaşımız telegramdan haber etti, yetiştim. Kendisi hastaneden bağlanıp çaldı, normalde davul çalıyor ama bilgisayarla çeşitli loop'lar ekledi. Zombi teması belirledim dedi ama ben seslerden o temayı anladığımı söyleyemem ama çok hoştu. İlk üç kesit bu şekilde, kalanlar da sabaha doğru çıldırmalardan ibaret.

20221218_1546-Denis-graham_bass-ChriSlash-KeysRockTribe (15 01 - 16 59).mp3 +cyanite-analysis

graham_bass ile ne zamandır denk gelmiyorduk, ben geldiğimde o vardı, her zaman harika baslar ekler. ChriSlash ile bir kere daha çalmışım sanırım, bu ikinci çok hoş gitarlar ekledi. Efekt sesleri ve davul Denis'in kalan keman sesi de benim.

20221218_1609-graham_bass-Denis-KeysRockTribe-Bernie-aeon-Michel_bass-Peaches-Mac_2_Bot-Maxess (07 59 - 10 10).mp3 +cyanite-analysis

Kuş sesleri ile nasıl zombi oluyor ya :) Dil engeli olmasa da bunları Denis'le rahat rahat yazışabilsek ama o da çeviriyor ben de, zor oluyor bir hayli. Bernie ve aeon gitarlarda geldiler.

20221218_1609-graham_bass-Denis-KeysRockTribe-Bernie-aeon-Michel_bass-Peaches-Mac_2_Bot-Maxess (27 25 - 29 36).mp3 +cyanite-analysis

aeon ile jazz atışması ama tabii ki bilmeden, olduğu kadar, onlar pek beğenmiyor bu işi, keşke daha çok öğrenebilsem ama akorları ezberlemek çok zoruma gidiyor. Peaches baslarda olmalı, kalanlar aynı. efektli vokalimsi eklemeyi kim yaptı bilmiyorum, onun bir adı var ama takip edemedim.

20221218_1809-Bernie-Mike-aeon-Michel_bass-Prophet_Linn-KeysRockTribe-Sid_Fang-Dick_Fuckington (12 11 - 14 14).mp3 +cyanite-analysis

Bernie aynı metronom ile hala odadaydı, ben yemekten sonra tekrar bağlandım. 2 saat sonra falan yani. Prophet_Linn klavyede, kendisi Türkiye'den bir arkadaş ama chatte pek yazdığını ben görmedim. Bir klavye daha var ama mike olabilir, nick de karışacağı için uğraşmak istemedim açıkçası, kusura bakmasın.

20221218_1909-Wardblack-KeysRockTribe-marcello-RobiOneKenobi-ballpointmusic-ransom-Ady-EstebanPaunero (40 18 - 42 20).mp3 +cyanite-analysis

Herkes dağıldıktan sonra toparlanmaz derken marcello ile birlikte bu şekilde çalışma yapmış olduk ama ransom işin rengini çok değiştirdi. RobiOneKenobi nefesli midi controller ile inanılmaz hava katıyor. ballpointmusic bas gitar ve synth birlikte kullanıyor, o da psikopat biri, ortaya böyle bir şey çıktı.

20221218_1909-Wardblack-KeysRockTribe-marcello-RobiOneKenobi-ballpointmusic-ransom-Ady-EstebanPaunero (49 58 - 51 58).mp3 +cyanite-analysis

Basçı gidiyor, kalanlardan ADY bas ekledi galiba ama burada pek duyulmuyor. RobiOneKenobi çaldığım saksafon melodisini tekrar etti, o çok hoşuma gitti. Sanki şarkı gibi olmuş, melodiler hafif karışıyor ama gitarın girişi ve özellikle davul sanki bir şarkı düzenlemesi gibi olmuş. EstebanPaunero da sanırım diğer gitar, marcello ile birlikte.