17.12.2022

İki kat kesit aldım. Harika bir doğaçlama seansı diyebilirim. Bundan iki-üç yıl önce elektronik müzik altyapısına, rap vokallerine doğaçlama müzik yapacaksın ve çok iyi anlaşacaksın deseler inanmazdım ama hepsi gerçekleşti. Müzik türlerinin pek bir önemi kalmıyor ama tabii ki doğaçlama içinde rap gibi de olmuyor.

20221217_1452-skymatrixsound-KeysRockTribe-Waii_D-Sulcus-stika-Andrey_Gen (08 24 - 10 19).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D 12 saat boyunca çalmış galiba, kesitin başında öksürüyor mu? Bir ses çıkıyor. skymatrixsound ile ilk kez çaldım galiba, İtalya'dan biri klavye çalıyor. Benim sesler kontrbas, ud ve lavta.

20221217_1609-mike-Sulcus-Waii_D-KeysRockTribe-Maxess-jop (02 56 - 05 03).mp3 +cyanite-analysis

Brezilya'dan birkaç çaldığımız mike ikinci vokal, beatbox yapıyor :) Hatta bu sesleri davul seslerine çevirmiş galiba, öyle bir kısım da var. Ağzı ile davul çalıyor yani, yanlış anlamadıysam. Kesitin başındaki sözler önündeki yazıları okumak gibi sanırım, program ya da aygıtın üzerindeki yazıları okudu. Benim sesler flüt ve ud.

20221217_1809-Waii_D-lowD-jabah_guitabase-KeysRockTribe-steph-david_bass-jop-bretzel (26 07 - 28 04).mp3 +cyanite-analysis

lowD sanırım baslarda... (değilmiş, yorumdan sonra bu bilgiyi ekledim ve etiketleri düzenledim) jabah_guitabase geldi, güzel gitarlar ekledi. Benim sesler trompet. Sanırım bir gitar daha var ama o kim hatırlayamıyorum şu an, kusura bakmasın. bretzel büyük ihtimalle...

20221217_1809-Waii_D-lowD-jabah_guitabase-KeysRockTribe-steph-david_bass-jop-bretzel (36 28 - 38 26).mp3 +cyanite-analysis

Bas gitmiş, tamamen trompet solo gibi olmuş, arkada elektronik sesler var, benim hoşuma gitti, umarım çalanların da hoşuna gitmiştir. Fazla solo insanları bayıyor çünkü...

20221217_1909-jabah_guitabase-Waii_D-KeysRockTribe-bretzel-vio-Jogito-ballpointmusic (25 52 - 27 59).mp3 +cyanite-analysis

Bir hayli kalabalık bu, bu kadar karışmaması bile güzel. bretzel sesi yüksek, o karıştırıyor biraz, jabah_guitabase ile gitardalar. Baslarda vio ekledi diye hatırlıyorum, sonra kemanları ekledi, onunla çaldığım en uzun çalışma, kendisine de söyledim.

20221217_1909-jabah_guitabase-Waii_D-KeysRockTribe-bretzel-vio-Jogito-ballpointmusic (32 08 - 34 36).mp3 +cyanite-analysis

Elektronik seslerle başlıyoruz, tam orayı kesmemiştim ama güzel başlamış. Biraz sesi yüksek kalmış sadece, bazı melodiler anlık ortaya çıkıyor, o an duyduğum bir şey ama nerden duydum bilemiyorum, belki gaiptendir, ud ve trampet benim, keman vio'nun, elektronik sesler Waii_D'nin... Başka ses varsa ya da kısık kalanlar olduysa onları yazamadım, bir yerden sonra takip etmek çok zorlaşıyor. Bu tarz melodiler fazla konsantrasyon gerekiyor çünkü...