07.12.2022

Birkaç gündür yaptığım doğaçlamaları buraya aktarmıyorum, aslında güzel sonuçlar çıkmıştı ama ilk seferde aldığım notları kaydetmeyi unutmuşum, o yüzden tekrar dinlemedim, ikinci seferde çok karışık geldi, arada unuttuğum günler de olabilir çünkü bu son seferi de iki gün sonra yazabildim.

Çok hoş bölümler oldu, yine ara ara bağlandım. Gelenler de çok hoş eklemeler yaptı, benim çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim. Son günlerde ninbotta çok fazla kesinti oluyor, umarım server'larında sorun yoktur.

20221207_1551-polkadot-ratscro-KeysRockTribe-Gitano-Flore (14 43 - 16 46).mp3 +cyanite-analysis

polkadot bas, Flore vokal, Gitano klavye, benim açımdan bilindik bir melodi, bir yerden duydum ama emin değilim, yine de hoş bir karışım oldu. Doğaçlamanın ortasında kesinti oldu, gitar çalıyor muydu? Yoksa ne oldu bilemiyorum, sadece orada duyuluyor. Kontrbas sesleri çok hoş yakışmış sanki, kendim yaptım diye demiyorum.

20221207_1609-Gitano-polkadot-Flore-KeysRockTribe-ratscro-ty_ty-bretzel-hjdrums-0cean (07 18 - 09 26).mp3 +cyanite-analysis

ty_ty yeni biri ya dsa yeni nick olabilir, elektronik altyapı onun... Yine bunun ortalarında ses kesintisi oluyor. Gitarlarda kim var hatırlayamıyorum, sanırım ratscro. Diğer çalanlar öncekiyle aynı.

20221207_1837-marcello-BobertPlaysDrums-KeysRockTribe-ratscro-ballpointmusic (03 23 - 05 24).mp3 +cyanite-analysis

BobertPlaysDrums telegram'dan başlamadan önce haber ediyor, bu sefer yetiştim, Teke tek devam ettik bir süre, bu kısım çok hoş oldu bence. Tam gerekli yerde en çok gereken bas'ı da ratscro ekliyor, benim açımdan yeni melodiler diyebilirim. En azından kombinasyonu öyle.