01.12.2022

Kısa sürdü ama çok hoş bir doğaçlama oldu. Benim sesler biraz kısık gibi, her şeyi hazır bir ortama girerken sesleri çok artırmamaya çalışıyorum ama aynı zamanda zaten tüm sesler yüksekti, normal ayarları bozmadım diyebilirim.

20221201_1909-Michel_bass-Bernie-KeysRockTribe-bena-joepasser-marcello-Pacheco (13 50 - 15 48).mp3 +cyanite-analysis

Michel_bass ve Bernie devamlı birlikte çalıyor. Esas müzik onların diyebilirim, benim eklediğim efektli bir lavta sesi, arkada kalıyor. Çok hoş hüzünlü bir havası var. Toplamda da çok iyi duyuluyor, tek fazla olan davullar sanırım, belki otomatik davullar azaltılsa böyle olmayacak ama her şeyi kontrol edip bir de davullara ince ayar yapmak zor oluyordur, tahmin edebiliyorum.

20221201_1909-Michel_bass-Bernie-KeysRockTribe-bena-joepasser-marcello-Pacheco (49 27 - 51 31).mp3 +cyanite-analysis

Michel_bass burada yok. Pacheco var, bas çalıyor sanırım, yeni biri tam emin değilim. Jazz gitarlar joepasser'a ait. Benim sesler trompet sesleri. klavye sesleri bena'nın.

20221201_2012-KeysRockTribe-Sambaik-EstebanPaunero (07 00 - 09 24).mp3 +cyanite-analysis

Herkes dağılınca kısa süreli yeni arkadaşlarla böyle bir şey yaptık. Sambaik İtalya'dan bas çalıyor. EstebanPaunero Arjantin'den gitar çalıyor. Fena olmamış. Özellikle orta kısımda basın değişimi ile başlayan kısım da hoş.