13.07.2022

İlginç aktivitelere geçtik. Böyle bir şey  beklemiyordum ama sonuç beklediğimden daha hoştu. Çarşamba günleri "Horizon Meta" da "World Jazz Café " diye bir yer varmış. Doğaçlamalar orada yayınlanıyor. Tabii isminden de anlaşılacağı gibi metaverse'de bir cafe :)

Proje Schmi'ye ait. Günü saati belirleyip çalmak bile çok uygun bir sonuç yarattı, bir de bunu insanların gelip dinleyip dans edebileceği bir ortamda yapmak da ilginç oldu. Tabii ben bana denileni aktarıyorum, metaverse'ü dünya gözü ile görmüşlüğüm yok. Örnek bir video kaydı olsa iyi olurdu ama henüz böyle bir şey paylaşmadılar, paylaşılırsa eklerim.

20220713_1745-Waii_D-bena-Dave-aeon-Schmi-KeysRockTribe-jabah_guitabase-rAzzeL (03 43 - 05 57).mp3 +cyanite-analysis

aeon ve jabah_guitabase gitarlarda, bena basta, Waii_D ritm ve vokal, Schmi arada diyaloglar ve saksafon...

20220713_1745-Waii_D-bena-Dave-aeon-Schmi-KeysRockTribe-jabah_guitabase-rAzzeL (18 13 - 21 03).mp3 +cyanite-analysis

Bunda önceki listeye ek olarak Dave'in klavyelerini de duyuyoruz ve Schmi'nin sesler duyulmuyor. İki gitar duyamıyorum artık ama emin değilim.

20220713_1856-rAzzeL-KeysRockTribe-Waii_D-Schmi-jabah_guitabase-Bretzel68-Tom_Orrow-Jp (03 53 - 07 29).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D'nin rapçi arkadaşı (bir sene sonra bunu yapanın jabah olduğunu fark ettim, o zamanlar çok tanımıyordum ama şimdi eminim, rapçi gibi giriş yapıp biraz Fransızca, sonra İngilizce ve Portekizce sunum yapmış) konser sonunda sunum yapıyor :) Klavye'lerde artık rAzzeL var.