06.06.2022

İlk güzel başladı, hemen çoklu yayını açtım. Sonra ortalık bir karıştı yayını yarım saate kapatıp sildim, zaten bir daha toparlanmadı. Uzun süre çaldım, gelen gidenler pek beğenmedi. Arada "xmit" açmayı da unutmuşum, ses gelmiyor da demiyorlar çıkıyorlar falan, sistem bu konularda eksik aslında ama ortam da biraz sadece düz ses arayışı gibi olduğundan ses yokken kaçıyorlar (normal olarak).

20220606_1857-RockTribe-SQ_BASS.mp3 +cyanite-analysis

Sonlara doğru SQ_BASS geldi, 10-15 dakika çaldık ve gitti. O kısımlar biraz hoş oldu oradan bir kesit ekledim.

Bir de genel olarak bu sefer gelip gidişleri üzerime alındım. Devamlı eğlencelik şeyler çalınsın istiyorlar gibi geldi. Tamam ben hep efkarlı çalıyorum ama öyle bir his oldu. Olayın rastgele ilerlemesinin kötü tarafı da bu olabilir, ben sonuçta dinleyerek geliştirmeye çalışıyorum ama gelip baştan beğenmeyip gidince geliştirilebilecek de bir şey olmuyor. Tabii ağır müziği zorla dinleyecekler diye bir şey de yok, herkes keyfine takılıyor, buna bir şey diyemem.

Diğer taraftan mevcut odalara gidip bu tarz melodileri çalmak da zorlamak mı oluyor, bir süre artık sıfırdan başlayıp beğenen kalsın moduna mı dönsem diye düşündüm. Bakalım artık.