28.10.2021

20211028_1627-KeysRockTribe-keybpix-poet76-Okkappa-MetalHead (00 00 - 05 39).mp3 +cyanite-analysis

Pek bereketli bir çalışma olmadı. İlk perdesiz bir basçı arkadaş geldi ama çaldığımı pek beğenmedi. O olsa iyi olacaktı. Sonra İsrail'den başka bir basçı arkadaş geldi, o da çok fazla uyum sağlayamadı. Sonra bir klavyeci geldi, tam benim kafadanmış. Onla uzun süre çaldık.

Tam olaylar acayip bir havaya girerken poet76 nickli bir troll geldi. Bir önceki çalışmaya da geldiydi. İşin kötüsü ortamda bir yönetici falan yok. Gelip bozmak isteyen istediği gibi bozabiliyor ancak susturabilirsin ama bu radyoyu etkilemez. Yani bir taraftan yandık dedim, bir çuval inciri berbat edecek bir kafa. Kafası güzel şekilde gelip rastgele basıp bağırıp çağırıyor gibi. Belki sanat anlayışına yetişemiyoruz, o da olabilir ama beni derinden yaraladı!

Duyurmadan 2 saate yakın çaldım kaçtım gibi oldu. keybpix nickli klavyeci arkadaş, biraz olsun içimi rahatlattı. Ona bu diyarlardan teşekkür ediyorum.