20.10.2022

Doğaçlama açısından güzel ama insani açıdan kötü bir gündü. Her şey güzel gidiyordu. Hatta vokali daha iyi duyulsun diye sesini de açmasını rica etmiştim. Onlar kendileri sesleri ayarlıyor ama kayıtlarda düzgün çıkması için bunu rica ediyorum.

Neyse iyi güzel derken aşırı dincileri eleştiri bağlamında bir bölüme girdi. Ben çalarken sözleri zaten fazla takip edemiyorum, etsem de yarı yarıya anlayabiliyorum. Zaten söylediği de değişik, garipti, çaldıktan sonra kayıtları dinleyince bariz şekilde "Allah" diyerek dalga geçtiğini fark ettim.

Dinle dalga geçme muhabbetine çok girmek istemedim aslında, yani telegram üzerinden fikrimi açıklayıp bunun doğru olmadığını söylemeye çalıştım. Gelen tepki inanılmazdı.

Burdan tekrar etmek istemiyorum ama mevzuya batı demokrasisi bariz şekilde hatalı bakıyor. Bunu ilericilik olarak görüyorlar ve kesinlikle diğerlerini aşağılıyorlar, tahammül edemiyorlar. En sonunda da tahammül edemedi ve o kadar aşağılama yapmasına rağmen tek bir kelime etmediğim halde gruptan çıktı gitti.

Tüm bunlara bakınca yaptığı doğaçlamaları sevdiğim biri için üzüldüğümü fark ettim, sonra dönüp buna da üzüldüm. Saçmaydı çünkü...

Mevzunun bir kimlik meselesi haline geldiğini göremiyorlar. Ben kökten dincileri, dini değerleri falan savunmadım. Bunu özellikle belirttiğim halde öyle bir tiksinti kaplamış ki sağlıklı düşünemiyorlar. En iyisini biz biliriz kafasıyla şişmiş aşırı bir ego var. Birazcık eleştirince delirdi.

Bunun böyle olmadığını ummuştum. Müziğin bir üst yapı yarattığını zannetmiştim ama biraz hayalmiş. Buna da ayrıca üzüldüm tabii. Ses titreşimlerinin diğer tüm düşüncelerden öte daha derin bir yere ulaşabileceğine inanmaktayım ama tabii ki karşı taraf buna kapalıysa kendi kendime hayal görüyor olabilirim, bu çekince ile bakmam gerekir. Bu da bana ders oldu yani.

+

Günün diğer kısmında hoş çalışmalar vardı.

20221020_1944-justsaying-Jogito-Bernie-Jamtabasse-javitozap-Bernd-KeysRockTribe-DickFuckington (13 24 - 16 24).mp3 +cyanite-analysis

Jamtabasse bas, Bernie gitar, Jogito quena...

20221020_1944-justsaying-Jogito-Bernie-Jamtabasse-javitozap-Bernd-KeysRockTribe-DickFuckington (26 23 - 28 23).mp3 +cyanite-analysis

Bernd davullar, Jamtabasse bas, Bernie gitar

20221020_2245-tbfx-rAzzeL-KeysRockTribe-cyclops-slick-sobrevivente-MickRip (41 35 - 46 14).mp3 +cyanite-analysis

Dondurma hakkında bir doğaçlama, bu da hüzünlü ve komik. rAzzeL keman ve vokallerde sanırım. cyclops bas, slick davul, sobrevivente gitar (emin değilim), MickRip klavye.

20221020_2344-rAzzeL-MickRip-tbfx-sobrevivente-KeysRockTribe-cyclops-slick-Clavier_03-ransom-Fanny-bob (05 02 - 07 11).mp3 +cyanite-analysis

aynı kadro. değişik bir çalışma oldu.