16.09.2022

Ufak tefek tatsızlık olan bir gündü. Sonra kafama takılıyor böyle şeyler, o kötü...

20220916_2001-polkadot-pifie-KeysRockTribe (09 00 - 11 36).mp3 +cyanite-analysis

Burda polkadot ile birlikte çaldık. İspanya'dan yeni bir vokal vardı, Arjantinden bir kişi daha vardı. Güzel güzel çalıyorlardı, ben tam geldiğim anda müzik durdu gibi oldu, sonra da dağıldılar, eğer benim yüzümdense üzüldüm ama bilemiyorum anlamadım.

20220916_2044-Dave-KeysRockTribe-polkadot-GABRIEL-Joe-Roz-Blackdog-ratscro-jabah_guitabase-tbfx (21 53 - 23 47).mp3 +cyanite-analysis

Ardından Dave geldi, sonra diğerleri geldi. GABRIEL Ady imiş, Joe akordiyon çalan biri, gerçek akordiyonmuş. Hepsi iyi güzel giderken Blackdog diye bir arkadaş tonunun sorunlu olduğu binlerce km uzaktan duyuluyor ama nedense derdimi kimseye anlatamadım, bariz hatalı ses ama yok yani neyse.