27.08.2022

Online doğaçlama olayı için hayal dediğim şeyler beklediğimden kısa bir süre içinde gerçek oluyor. Tabii ki bizim buralarda değil, Kanada'da gerçekleşti ama yine de olsun.

Inter Acid Jazz Project olarak ilk konserimizi vermiş olduk :) Olayın organizasyonu Schmi'ye ait, bize sadece evimizde oturup çalmak kalıyor. Bu açıdan bile inanılmaz ama üstüne bir de para vermişler, ben en çok ona şaşırdım. Bizim buralarda bedavaya bu etkinliği düzenlemeyi bırak dinletemiyorsun bile, bir taraftan bunlara üzüldüm. Tam sevinemedim bile...

Bu etkinlik 3 set olarak sürdü. Ben 2 setine katılabildim, sabah saat 8 oldu. İlk sette işler harikaydı. Bir iki ufak aksilik oldu o kadar, ikinci bölümde işler çok karıştı. Senkronizasyon problemi vardı. Kanada'daki barda (Bar à Pitons) dj'yi devreye girdi ama tabii o şekilde senkronizasyon mümkün değil, son kısmı ben yayınlamadım. Kestiğim bölümler ilk kısımdan. Tabii 40-50 kişi ikinci bölüme katılmış, o yüzden biraz üzüldüm ama yine de olsun.

20220827-IAJP-RockTribe-jabah_guitabase-Schmi-Waii_D (06 32 - 09 18).mp3 +cyanite-analysis

Özel odada yapılan çalışmalar ninbot sistemine kaydolmuyor, benzer dosya adları üretip ekledim. IAJP grubun kısaltması, katılanları zaten saymama gerek yoktur herhalde artık.

20220827-IAJP-RockTribe-jabah_guitabase-Schmi-Waii_D (24 23 - 27 47).mp3 +cyanite-analysis

Basları ve davulları Waii_D yapıyor. 

20220827-IAJP-RockTribe-jabah_guitabase-Schmi-Waii_D (28 14 - 30 27).mp3 +cyanite-analysis

Burda vokallerde bir parça jabah_guitabase var. Son kısma doğru benim cubase kitlendi. O  yüzden aniden kayboldum. Çalanlara yer açmışım gibi olmuş ama kasıtlı değildi. Düşük moda geçebilirdim :)