10.08.2022

Metaverse üçüncü yayın oldu. Belli bir hoşluğu oluyor. Güzel bir aktivite ama ilk yayında katılan arkadaşlara attığım e-postada herkesin bu kadar birbirini dinlemesine şaşırdığımı söylemiştim. Şimdi onu geri aldım. Bu çalışmada kimse kimseyi dinlemedi ya da dinleyemedi.

Ses dengeleri inanılmaz bozuktu. Schmi sesler aşırı kısık kalıyor. Dave sesler hep yüksek ama arada öyle bir yükseliyor ki başka hiçbir şey duyulmuyor. Üstüne senkronizasyon sorunları da çıkınca artık son kısımda benden bu kadar deyip çıktım. Eğer bir sorun varsa söylemeliydi, baştan sonra hatalı senkronizasyon ve ses seviyeleri dediğim halde bir türlü düzelmedi. Biraz düzeldiyse sonra yine bozuldu.

20220810_1856-Dave-KeysRockTribe-polkadot-Yan_Le_Rouge-Schmi-javitozap-Jp-SPenna (15 35 - 17 41).mp3 +cyanite-analysis

Yine de üç tane güzel yer bulabildim. Burda Dave klavyeleri ve sesleri güzel ama en kısık sesi buydu. Olması gereken ses yani. Basta polkadot melodileri çok güzel destekledi. Chatte anlatmaya çalıştım ama yarım İngilizce'mle anlatamadım. javitozap davulda, gelince uzun bir süre elektronik davulun kapanmasını bekledi.  Yan_Le_Rouge vokallerde... Schmi sesler çok kısıktı ama ayrıca metaverse sorun çıkarmış, sanırım ondan da çok az çaldı.

20220810_1856-Dave-KeysRockTribe-polkadot-Yan_Le_Rouge-Schmi-javitozap-Jp-SPenna (38 09 - 40 16).mp3 +cyanite-analysis

Jp geldi burada, ilk defa distortion konusunda rica ettim, kırmadı sağ olsun ama sonra yine hemen açtı, takıntılı bu konuda sanırım :) Schmi burda yok maalesef.

20220810_1949-Dave-KeysRockTribe-Jp-polkadot-Schmi-xerty (01 29 - 03 48).mp3 +cyanite-analysis

javitozap gitti, Jp distortion harici tonda gayet de hoş oldu bence ama çok kullanmadı böyle.