11.07.2022

Gitar çaldıktan sonra sabaha karşı mikrotonal olaylarına gireyim dedim ama ortalık karıştı. İlk başta eğlenceliydi ama sanki aralarında dalga geçmeye başladılar gibi geldi bana. Benle değil de müslümanlarla :) kendimi müslüman olarak görmediğim halde rahatsız oldum. En azından müzik olarak hatalı yaptıklarını anlatmaya çalıştım ama anladıklarını sanmıyorum.

Mikrotonal sesleri bilinen şarkılarda kullanıp eğlenmece şeklindeydi. Sesi bozuk duyulur elbette ama "Halal şarkı" muhabbetine ilk güldüm de sonra bir garip geldi. Ben şimdi Jazz dinleyip domuz gıdalı şarkılar diye laf ediyor muyum? Belki de sadece dozunu kaçırdılar bilemiyorum.

Gitar kısmı çok hoştu, genel olarak iyidi ama bazen biri iyi bir şey yapayım derken bozabiliyor, öyle bir sıkıntı olabilir, onun haricinde güzeldi. Justme bile iyidi. Telifli bir şeyler açtı yine, facebook o kısımları susturup uyarı vermiş. Ninbottaki kayıtlar da kesilmiş gibi geldi bana.

20220711_1745-TeddyRaines-RockTribe-pato-SwingMacaque-Ruben-javitozap-discoqueen-bena (12 37 - 15 11).mp3 +cyanite-analysis

TeddyRaines sesleri tam Glam Rock aslında, hoş altyapılar ve melodiler kullanıyor. Onla başladık ama çok kalmadı. Umarım 16-32 beat çevirmesinden değildir.

SwingMacaque, gitar çok olunca baslara geçti. Dedim haftada bir gün çalıyorum, affet :) pato baştan sona vardı, arada uyumsuz ya da yüksek ses oldu ama buralarda güzel.

20220711_1745-TeddyRaines-RockTribe-pato-SwingMacaque-Ruben-javitozap-discoqueen-bena (31 43 - 33 57).mp3 +cyanite-analysis

javitozap geldi, pato ve bena var.

20220711_1745-TeddyRaines-RockTribe-pato-SwingMacaque-Ruben-javitozap-discoqueen-bena (36 15 - 38 55).mp3 +cyanite-analysis


Burada bena gitti, kalanlarla devam ettik.

+

Sonraki gün kısa bir ipad garageband çalışması. Yine bena çok tatlı bir ses verdi. Perdesiz bas ile midi kontrolü yapıyormuş. Trashcanhead davul ve bas, tbfx de gitardaydı.

20220712_2205-Trashcanhead-tbfx-PadRockTribe-bena-pato (16 59 - 19 30).mp3 +cyanite-analysis