03.07.2022

Benim ekranda ninbot sayfası ekranın bir köşesinde duruyor, gelip giden olursa görüyorum. Gözüm ekrandayken göz ucuyla takip ediyorum yani, nasıl bir manyaklık olduğunu tahmin edebilirsiniz. Neyse bir baktım "TURKISH_JAZZ" diye biri geldi, hayırdır lan dedim, bu nedir? Hemen chrome eklentisinden daldım, Türk değilmiş. Bir İngiliz büyük olasılıkla Taqsim ya da benzeri bir uygulama ile Türk Müziği yapıyor. Her telden yapıyor herhalde, düğün havası tarzında bir örnek çıktı ama birçok enstrüman örneği vardı. Mikrotonal olayı yokmuş maalesef, ben de ilk baktım yok normal ayarlarla koşup yetiştim, son kısma yetişmişim böyle bir şey çıktı:

20220703_1945-TURKISH_JAZZ-gm-graham_bass-bob-Ruben-MtonalRockTribe (30 05 - 32 37).mp3 +cyanite-analysis

gm, gitarda, graham_bass ile ne zamandır çalmıyorduk burada denk geldik. Bir gitar daha var ama kim olduğunu bilemiyorum, sonra dakika geldim, affetsin beni ekleyemeyeceğim.