27.06.2022

Yaklaşık 2 saat kadar kimse uğramadı. Ben bağlanmadan önce sistemde müdavimlerden bir grup vardı ama ya onlara da yetişemedim ya da bakıp beğenmediler, bilemiyorum artık. Loop kaydettiğim için dolu odalara gidip bozuyormuşum gibi hissediyorum. O yüzden genelde boş odaya geçiyorum, beğenen gelirse bir şeyler yaparız modundayım. Zaten bu sistemde sesleri dinleyip üzerine bir şey ekleme mantığı geçerli, ona uygun bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

2 saatin sonunda sağ olsun Jogito geldi, LOL de vardı ama onun ne yaptığını anlamıyorum, ilk deneysel efektler gibiydi, bu sefer hiç kusura bakmasın metronoma bile dikkat etmeden ortalığı karıştırdı, rica da ettim ama pek umursamadı. Onun olduğu bölümleri o yüzden ekleyemedim.

20220627_1945-LOL-Jogito-javitozap-RockTribe-Tom-fedematico-Vadim-AMP-Roz (34 02 - 38 15).mp3 +cyanite-analysis

AMP (vokal, klavye) diye biriyle ilk kez çalmışız. Eğlenceli bir arkadaş, ortalığı kattı karıştırdığı, baya iyidi. Burada onla başlıyoruz sonra javitozap ve Jogito ile şarkı formatına geliyor. fedematico da uzaylı efektlerini verdi.

20220627_1945-LOL-Jogito-javitozap-RockTribe-Tom-fedematico-Vadim-AMP-Roz (46 32 - 49 00).mp3 +cyanite-analysis

Buna da kalan kısmın melodisinin yavaş yavaş oluşumu kesiti diyebiliriz.

20220627_2045-fedematico-AMP-RockTribe-Roz-marcello (00 34 - 03 55).mp3 +cyanite-analysis

Esas sonuç da bu şekilde oldu. Son kısma marcello geldi. Sözleri anladığım kadarıyla arattım da hazır metinden yapmamış, doğaçlama ya da belli sözlerden olaylardan söylemiş gibi. Tam mevzuyu anladım dersem yalan olur, yarı yarıya anlayabiliyorum :) Ne derse desin bu şekilde ben her türlü beğendim.