16.06.2022

Pek katılım olmadı. Üç tane kesit ekledim. Üç arkadaşla da daha önce defalarca çaldık. Hepsi de birbirinden güzel, yetenekli insanlar ama işte bu sistemde denk gelmeyince sıkılıp gidebiliyorlar. Hepsi sıkıldı gitti diyemem ama yine de böyle bir gerçek var. Her durumda ud ve lavta sesleri için bence başarı.

Ayrıca bugün ilk defa bitişte mikrotonal olayına girdim. O kısımları kesip koymadım yani çalışma ihtimali çok düşük ama yine de deneyeceğim.

20220616_1703-KeysRockTribe-bena (06 31 - 09 02).mp3 +cyanite-analysis

Bunda bena ile teke tek, perdesiz efekt mi? Gerçek ses mi bilemiyorum ama çok hoş duyuluyor o kesin.

20220616_1725-KeysRockTribe-Schmi (00 17 - 02 52).mp3 +cyanite-analysis

Bu çalışmada Schmi vardı. Her zaman olayın duygusunu aktarıyor, sesleri hep kısık aslında söyledim ama neden öyle olduğunu anlattı, ben anlamadım, kusura bakmasın. Ayrıca konuşmalı efektler de ekliyor, oralar da güzeldi ama eklemedim.

20220616_1745-KeysRockTribe-peaches-javitoZap (04 45 - 08 38).mp3 +cyanite-analysis

javitoZap davullarda geldi, perküsyon seslerinde davullar seçmiştim uzun vadede pek olmadıydı, davul geldi diye sevinirken çok durmadı gitti ama geride böyle bir şey bıraktık. Kaydın sonuna doğru peaches çalmaya başlıyor, o da uzun süre durdu ama pek çalmadı, kafası da pek yerinde değil gibiydi.