28.04.2022

Biraz geç yazabildim. Sitenin çok modifiyeli kayıt oynatıcısı bozulmuş, daha doğrusu bedava json hizmeti sorun çıkartıyormuş, o kadar emeğim boşa gitti. 200'e  yaklaşmıştı, şimdi tek tek json dosyalarını taşımakla uğraşmak istemedim. Zaten çok fantastik bir işti, Artık sağlık olsun diyeceğiz. Bu süre içersinde yeni bir oynatıcı ararken archive org sitesinin böyle bir fonksiyonu olduğunu fark ettim. Hem de tam istediğim gibi çoklu filtreli, kategorizeli tatlı bir sitesi varmış. Ben bu siteyi yıllardır biliyorum ama hiç kaydolup yükleme yapabileceğimizi tahmin etmemiştim, ilginç oldu.

Detayları buradan yazacağım artık. Çok fazla bir şey de yazmıyordum zaten belki böylesi daha iyidir.

20220428_1615-Buyana114-Aion-marcello-KeysRockTribe-BobertPlaysDrums-Alfred-peaches-Wardblack-Emilien (08 26 - 12 32).mp3 +cyanite-analysis

BobertPlaysDrums davulları çalıyor. Alfred odadaydı, efektli sesler onun. Aion akustik gitar seslerini veriyor. marcello da ortaya karışık sesler veriyordu. Deneysel bir çalışma olmuş, değişik havalar ama arada ortak noktaya gelmişiz.

20220428_1645-KeysRockTribe-polkadot-Dwall-Emilien (00 00 - 02 49).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da çok hoş melodiler oluşmuş. polkadot Norveç'ten çok iyi bir basçı. Hem dinliyor hem bekliyor. Muhabbeti de güzel :) Tabii chat ve dil sorununun kısıtlı imkanları ile söylüyorum.

20220428_1645-KeysRockTribe-polkadot-Dwall-Emilien (21 50 - 24 44).mp3 +cyanite-analysis

Kanada'dan davulcu bir arkadaş geldi. Sesleri bir harikaydı. Bir ara darbuka sesi verdi ama elleri ile mi çaldı, nasıl yaptı bilemiyorum, hazır sesler miydi yoksa? Akustik duyuluyor ama ayırmak zor. Uzun bir süre üçleme notalar sorun çıkardı, metronomla birlikte davul dinlerken bazen böyle oluyor.