07.04.2022

Hoş bir çalışma oldu. Fransız Vokal arkadaşlar, birlikte bağlanmış. İlk nicke tam dikkat etmemiştim. Waii'nin sesi duydum gibi oldu, oradaymış kendisi. Artık sesinden tanıyorum :)

Çalışmanın sonunda Arjantinden iki jam'cı arkadaş da geldi. Basçı ve davulcu, arkadaşlar gecesi oldu. Ben de kıskandım tabii, dedim buralarda kaç zamandır arıyorum, o kadar dil döküyorum yok biri, öyle de şikayet ettim işte "sizi" :)

Japon arkadaşla ses seviyeleri konusunda biraz tartıştık gibi oldu. Kendinden kıs diyorlar, biliyorum da bu kayıtları hem kullanıyorum hem yayınlıyorum diyorum. Neyse...

20220407_1644-KeysRockTribe-Kalmek-Turi-Saloutch (13 57 - 16 21).mp3 +cyanite-analysis

Bu kayıtta Çek Cumhuriyeti'nden bir basçı arkadaş var. Çok hoş çalıyordu, efektli bas sesi de çok tatlı oldu.

20220407_1715-Kalmek-Turi-KeysRockTribe-Saloutch-Yann_and__Waii_D-tony-Wardblack-David_Viera-JM2-BobertPlaysDrums-Jogito (34 55 - 37 09).mp3 +cyanite-analysis

Fransız Vokal arkadaşlar geldi, devamı tam düğün havasıydı. Buralar da orta doğuya döndü, yabancılık çekmiyorlar neyse ki...

20220407_1715-Kalmek-Turi-KeysRockTribe-Saloutch-Yann_and__Waii_D-tony-Wardblack-David_Viera-JM2-BobertPlaysDrums-Jogito (42 18 - 46 24).mp3 +cyanite-analysis

Bu kesiti pek beğendim aslında ama hafiften Rap var. Fransızca ne dediklerini de bilmiyorum. Hep diyorum umarım kötü bir şeyler demiyorlardır :)