14.03.2022

Dört tane davulcunun geldiği ilk çalışma. İki davul birden gittiği kısımların ilki perküsyon gibiydi, sonra ciddi ciddi iki davul çalmaya başladı, diğer davulcu isyan etti falan ama gelen arkadaş insanmış neyse ki uzatmadı.

HomoKisser nickli bir tip geldi, aşırı rahatsız edici bir ses açtı, ne olduğunu bilmiyorum. Aygıtları mı bozuktu, yoksa nicki falan da komple troll gibi olduğundan, üşenmeyip buralarda trollük mü yapıyordu bilmiyorum. Bu sefer vh_drums da sövüşlerime katıldı. Ortam kalabalıklaşırsa bu tipler artarsa sistem çöker resmen, keşke bir önlemi falan olsa...

20220314_1641-RockTribe-RianaDrum-tatanca-Peterporqer-rat_scrotum-Dommy-gitano-bambatulu-vh_drums-tony (12 05 - 14 43).mp3 +cyanite-analysis

İlk davulcuyla hafif oynak bir kayıt bu.

20220314_1641-RockTribe-RianaDrum-tatanca-Peterporqer-rat_scrotum-Dommy-gitano-bambatulu-vh_drums-tony (24 21 - 27 45).mp3 +cyanite-analysis

Bunda daha fazla insan var, "slow" bir parça :)

20220314_1815-tony-RockTribe-vh_drums-Neo (02 55 - 10 07).mp3 +cyanite-analysis

Herkesler dağıldıktan sonra vh_drums ile güzel bir şeyler yaptık, derken Neo geldi, o da güzel melodiler ekledi. Ufak tefek parmak sürçmeleri olmasa iyidi ya bu halini de youtube'a koymayı düşünüyorum, yarın tekrar dinleyip karar vereceğim.