03.03.2022

Çalışmanın ilk yarısı Waii_D ağırlıktaydı. Baktım sitede zaten bir tek o var, emektar bir Fransız arkadaşımız kendisi, buralarda takılıp bir şeyler yapmaya çalışıyor. Her türlü takdir ederim, istediği kadar ıb-tıs yapsın, eliyle yapıyor zaten onları, vokali 3 saat yapmak da iyi kafa ister, motivasyonu nedir diye konuşmak isterdim ama lisanımız tutmuyor :)

İkinci yarısında gitano ağırlığı vardı. Kendisi multi-enstrümanist biri, davulu çalıyor, geçiyor gitara, oradan klavyeye, sesleri çok kaliteli, melodilerine falan bayılıyorum zaten. Umarım hislerimiz karşılıklıdır :)

Bu çalışmadan sonra bir gün boyunca kafamda dönüp duran, sevgili shavit'e karşı büyük bir pot kırmış olmamdı. Kayıtta kullandığım kulaklık bas seslerini yoğun veriyor, şimdi dinlediğim kulaklıkta seslerin farklı olduğu çok daha net anlaşılıyor ama iki tane basçı varmış. Ben diğer basçının attığı soloyu shavit atmış gibi överken, o ben değilim falan deyince, üzüldüm. Adam emektar, saatlerce arkada bas çalıyorum demeye getirdi ki öyle yapıyor. Bu arkadaşlardan bu günlüğü google translate ile çevirenler olursa ortalık çok karışır :D

20220303_1615-peaches-gitano-Waii_D-shavit_bass-KeysRockTribe-Andy_Bass-x_Rodhes-Schmi-DaniBass-andrea-Peterporqer-Jp-tony (06 39 - 09 45).mp3 +cyanite-analysis

Ziyadesi ile transa soktu bu beni.

20220303_1615-peaches-gitano-Waii_D-shavit_bass-KeysRockTribe-Andy_Bass-x_Rodhes-Schmi-DaniBass-andrea-Peterporqer-Jp-tony (11 34 - 13 38).mp3 +cyanite-analysis

Biraz hafif olmuş ama hoşluk var, öncekinin devamı sayılır.

20220303_1615-peaches-gitano-Waii_D-shavit_bass-KeysRockTribe-Andy_Bass-x_Rodhes-Schmi-DaniBass-andrea-Peterporqer-Jp-tony (22 48 - 26 43).mp3 +cyanite-analysis

Hareketli ve ortalık kalabalıklaştı biraz. Ne zamandır karşılaşmadığımız Schmi(saksafon) geldi, fazla uyduramadı ama duyduğuma sevindim.