21.02.2022

Geçen hafta ekleme yapamadığımı hemen fark etmişsinizdir :)  Pazartesi günü hiç olaya giremedim, perşembe günü de çok geç girdim. O günün çalışması fena olmadı ama biraz da eklemeye üşendim açıkçası, öyle kaldı.

Bu hafta güzel bir başlangıç oldu. Yeni bir vokal geldi, ben çok beğendim. Sıcak kanlı bir insana da benziyor. Kısa chat yazışından çıkarımım bu.

Alttaki kesitler öncesinde çalışmaya dolu odayla başladıydım, odada Waii_D ve shavit vardı. Waii_D aynı zamanda twitch üzerinden de canlı yayınlıyor. Son yaptığı çalışmanın sonuna yetişmişim. Kayıt sonunda herkese mersi diyerek bitirdi. Kendisi kafası güzel bir Fransız, ne demek biz teşekkür ediyoruz. Hatta bilmeden youtube videosunu eskilerde paylaşmışım.

20220221_1531-shavit_bass-bob-Waii_D-RockTribe-danie-Ed_Andre-j_kritz-Catelo-Nick_M (24 51 - 29 53).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim vokal ile başlayan kısmı bu. Aynı anda diğer sitelere ortak yayına biraz geç geçirttim, buranın baş kısmı yok.

20220221_1531-shavit_bass-bob-Waii_D-RockTribe-danie-Ed_Andre-j_kritz-Catelo-Nick_M (34 13 - 36 44).mp3 +cyanite-analysis

Bunda vokal yok, bir sürü gitar var. Vokal aynı zamanda gitar da çalıyordu. Bu da fena değil.

20220221_1653-RockTribe-keybpix-NOVELANT-tony-Fab973-Chris_Guit_synth (25 53 - 29 57).mp3 +cyanite-analysis

İlk kadro dağılınca, sıfırdan tekrar böyle bir şeyler oldu. Bu da çok tatmin ediciydi.