10.02.2022

Bu çalışmayı ben çok beğendim, fazlasıyla ağır ve ruhani oldu diyelim ama basçı arkadaş shavit sıkıldı. En azından ben öyle anladım. Sorun sizde değil bende demeye getirdi, aslında istese değiştirebilirdi ya da farklı şeyler çalabilirdi ama temel melodiler aynı diye aynı çalıyor sanırım. Çalışmanın sonunda tüm hava değişti, son yarım saat eğlenceliydi.

20220210_1522-KeysRockTribe-XfilE-gitano-shavit_bass-NOVELANT-Prophet_Linn-Dave (04 02 - 08 12).mp3 +cyanite-analysis

gitano nickli arkadaşlar bayadır denk geliyormuşuz ama yeni dikkatimi çekti. Hem sesleri çok güzel kullanıyor hem gitar çalıyor. Arada gitara geçti, arada bu kayıtta olduğu gibi çok tatlı bir keman sesi ve melodisi ekledi. Ellerine sağlık.

20220210_1522-KeysRockTribe-XfilE-gitano-shavit_bass-NOVELANT-Prophet_Linn-Dave (11 47 - 15 21).mp3 +cyanite-analysis

Maksimum uyumları içeren bir kesit bu da, nadiren böyle denk geliyor ama çok hoşuma gitti. Kaydın ortalarında shavit geliyor ama zaten baştan canı sıkkın bence, hemen anlaşılıyor bak.

20220210_1615-gitano-KeysRockTribe-shavit_bass-XfilE-XXXfilE-rat_scrotum-Peterporqer-faz-anon-Dave-mratsee-gandjalfkeys (40 21 - 44 41).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da eğlenceli arkadaşlar var. anon nickli arkadaş geçen de gelmişti, çeşitli türlerde çalıyor, olayı değiştiren onlar tabii ben sadece elimden geldiğince ayak uydurmaya çalışıyorum.