03.02.2022

Olaylı çalışmalardan biriydi. Sanırım bir sefer daha biriyle küfürleştiydik. Kasten gelip bozduklarını düşününce sinirime hakim olamıyorum. Belki kasten yapmıyor ama yarım saatten fazla elektronik bir ritm ve alarm sesi gibi bir şey açınca insan zıvanadan çıkabiliyor. Bir de laf yetiştiriyor, küfrü Türkçe'ye çevirip atıyor falan, güldüm baya. Umarım tekrar karşılaşmam.

Bunun haricinde Fransız arkadaşlar parti yapıyorlardı herhalde. Waii_D nickli arkadaşla daha önce bir kere falan çaldıydık, baya hoştu. Adam hem twitch'de bunları yayınlıyormuş hem de youtube'da, benden başka yapanı görünce garip oldum. Twitch olayını hiç bilmiyorum ama bakarsın bir bilen gelir, yayın yaparız falan olabilir yani.

20220203_1515-KeysRockTribe-tony-patalo-Andrey_Gen-Silver-AC (18 23 - 21 06).mp3 +cyanite-analysis

Bu kayıtta Andrey var. Sisteme bağlanınca birkaç kişi vardı, pek çalan  yoktu ama ben de hazır odaya girdim bu sefer, sonra ayarlayıp yine döngüye bağladım. Fena olmadı işte.

20220203_1615-KeysRockTribe-Fil-Waii_D-gitano-peaches-Azz-io-graham_bass-anx88 (16 48 - 22 13).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da bahsettiğim twitch'çi arkadaş. Parti ortasında birbirlerine vokal yapıyorlardı herhalde. Ne olursa olsun eğlence anlayışlarını takdir ettim.