24.01.2022

Kendince garip bir çalışmaydı. Israrla neden hatalı tonda çalarlar bilemiyorum. Benim çaldıklarım da başkasına öyle geliyorsa onu bilemem. Günün sonunda yine bir diskotek olayına girdim. Müziğe göre de çaldım. Normalde müziğe göre duyup çaldıkların kayıt olarak da aynı şekilde çıkıyor ama bu sefer çok büyük bir hata vardı. Sanırım metronom ayarı ile ilgiliydi.

Bundan bir önceki çalışmada ud ve lavta sesine metal davulları ekleyen arkadaşla karşılaştık, bu sefer sen misin metalci, ben miyim şeklinde oldu. Oymuş :D Kafam ağrıdı çünkü... Sesleri aşırı yüksek olması yanında yine metronom sorunları oldu, sebebini bilemiyorum. Bu sistemin metronom ve ölçülere göre düzelttiğini biliyorlardır umarım.

20220124_1615-Andrey_Gen-joepasser-RockTribe-XfilE-shavit_bass-gitano-robi (07 26 - 09 49).mp3 +cyanite-analysis

Jazz gitarcısı İsrail'den biri ağırlıktaydı. Israrla melodilere Jazz ekliyor, aslında olacak gibi oluyor ama olmuş. Sorsam işte Jazz bu adamım diyebilir :D

20220124_1615-Andrey_Gen-joepasser-RockTribe-XfilE-shavit_bass-gitano-robi (19 27 - 20 59).mp3 +cyanite-analysis

Bunda yine aynı arkadaşlar ama coşkulu davulcu arkadaş var. Nispeten burada sakin.