27.12.2021

20 kişiden fazla gelip giden, katılan oldu. Maksimum bu kadar oluyor zaten. 3 saate yakın bir çalışmaydı. İlk saatlerinde Mavi vardı. Bu kadar şeye rağmen benim açımdan bir miktar keyifsiz bir çalışmaydı.

3/4'lük bir ritm seçmiştim, o biraz sıkıntı yapmış olabilir. Bir de bu loop'lar da mesele olmaya başladı sanki. Fazla insan gelince kapatıyorum bazen ama o zaman bile bir sendeleme oluyor. Denk geldikçe diğer çalışmaları ya da merak ettiğim kişilerin kayıtlarını da dinliyorum. Eğer arkada loop benzeri bir melodi çalan yoksa o çalışma genelde sadece antreman gibi oluyor. Hadi Jazz için demiyorum yani onların pek umrunda değildir (ya da genel olarak ben öyle duyuyorumdur) ama bir çerçeve bence şart, ha bu daha nasıl geliştirilir, orası da gelecek insanlara bağlı bir şey.

20211227_1416-RockTribe-mavi-giorgio-shavit_bass-Mirco04-Al-rikface-Ledit_RenArt-ChriSlash-Andrey_Gen (20 51 - 24 05).mp3 +cyanite-analysis

3 saatlik çalışmadan 3 kısa kesit aldım, genelde duyum kötü değildi ama çok özellikli bir şey de olmadı. Bu kesitte Mavi var. Gitar çalan sesi kısık kalmış yeni bir arkadaş var ve Shavit var.

20211227_1416-RockTribe-mavi-giorgio-shavit_bass-Mirco04-Al-rikface-Ledit_RenArt-ChriSlash-Andrey_Gen (30 07 - 33 37).mp3 +cyanite-analysis

Bu çalışmada Andrey geldi. Kendisiyle pek anlaşamıyoruz ama yine de geliyor :) Devamlı distortion tonları ile çalınana bence saygısızlık ediyor ama anladığını sanmıyorum, anlatacak durumum da yok :) Yine de eskiye göre biraz sakinlemiş.

20211227_1416-RockTribe-mavi-giorgio-shavit_bass-Mirco04-Al-rikface-Ledit_RenArt-ChriSlash-Andrey_Gen (44 18 - 46 28).mp3 +cyanite-analysis

Mavi gittikten sonra bir kesit. Bu kaydın da son kısmı biraz beğendim işte.