04.11.2021

20211104_1630-KeysRockTribe-polkadot-bena-LOL (00 00 - 04 24).mp3 +cyanite-analysis

mavi 'ye zorla yayını canlı dinlettim ama pek fazla dayanamadı. Çalışmanın ilk saati 30-40 dakikası pek kimse yoktu. Daha sonra 10-11 kişi katılmış. 1,5 saatlik falan kayıt olmuş ama hiç bu kadar Jazz terörü estirilmemişti. Yani ilk bir iki denerler, bakarlar Jazz bilmiyorum, fazla uzatmadan giderlerdi. Şimdi nedense uzattılar, sebebini bilemiyorum. Fazla deneysel geldi sanırım :)

Jazz "tonu" konusunda biraz araştırdım, hafiften benzetiyorum ama her çalan araya kendi notasını sallıyor gibi gelmeye başladı. Bu konuda ortak bir şey varsa (ki kesin vardır) ben bulamadım. Bir de daha gelişmiş ya da daha özgür bir yaklaşım olarak görülür ama belki bilmeyen için hepsi aynıdır, ben çok nadiren farklı melodi duyuyorum. Belki de onlar çaldıklarıma bakıp bunlar çok basit ve aynı diyordur, o da mümkün şimdi :)

Neyse bu çalışmadan 4 dakikalık bir kesit ekledim. Arap çöllerinde geçen bir havası var. Artık Jazz'dan kaçışı böyle oldu.