01.11.2021

20211101_1511-shoeshine-RockTribe-ballpointmusic.mp3 +cyanite-analysis

Ortamda nedense distortion açanlar artmış. Nick RockTribe diye mi böyle yapıyorlar bilmiyorum ama bu ortamda distortion açınca ve sesi de yüksekse diğerleri pek duyulmuyor, bunu nasıl fark etmediler? Yani arada açılır, ben de açıyorum ama baştan sonra hiç kapatmayan arkadaşlar var. Şimdi isim verip rencide etmek istemem.

Birinden rica ettim kapattı ama diğeri geldi, o da pek eğlendiği için ses etmedim ama distortion duyan haliyle durmadı. 5 kişi katılmış. Daha fazlası baktı gitti işte. O yüzden de moralim bozuldu ama bir taraftan hem denk gelme meselesi hem de atmosfer meselesi. Tabii işin şansa kalmasına sinir oluyorum, maalesef şimdilik başka şansım yok :)

Parça parça 7 tane kayıt ninbot sistemine düşmüş, onlardan ilkini ekledim. Hani çok uyumlu değildik ama en dinlenebilir bu maalesef. Çalışma sonunda ritmi kapatıp tek kick ile bir şey eklemiştim, onun üzerin distortion açan arkadaş davul ekledi ama sonra kendisi ortadan kayboldu. Yirmi dakikayı geçen son kayıt içeriği böyle ama eklemedim. Kendi kendime çalacaksam zaten ninbot'un pek bir manası yok. Sonra çıktım tabii. Ama komik olan bu elemanın eklediği ritm 2 saatten fazla yayında kaldı, gelip gidenler niyeyse üzerine çaldı.