05.07.2021

20210705_1715-RockTribe-keybpix-roberescolaire-tony-SPenna-B_asshole-mikegilbert-live4collab-Eki (08 06 - 10 16).mp3 +cyanite-analysis

1,5 - 2 saat kadar süren bir online-canlı doğaçlama çalışması. 1 saatlik orta kısmının linkini koydum. 13-14 kişi çalışmaya gelmiş. Sürekli çalan klavyeci ve sonunda bir gitarcı arkadaş haricinde çalıp ya da bakıp gittiler.

Bu sefer klavyeci arkadaş (keybpix) melodileri de belirledi. Aslında melodileri belirli kanallara da katılabilirim. Öyle de keyifli oluyor ama radyoya yönlendirme ve metronom (davul) ayarları yüzünden şimdilik böyle.

Bu sefer ilginç bir şekilde mendex nickli vokal (önceki kayıtlarda var) biri gelip vokal yaptığı halde hem bu kayıtta çıkmamış hem de dosya isimlerinde de yok. İlk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Ona da sesin düşük kalıyor dediydim, çıktı gitti. Bunla alakası yoktur herhalde :)

Sevgili Andrey yine geldi. Linkini verdiğim kayıtta yok. İlk yarım saatte vardı. Yine kendisinden distortion kapatması konusunda ricam oldu ama çıktı. Sonra geldi sessiz bekledi. Fransız bir arkadaşımız, anlaşmamız da zor ama ne bileyim çok mu zor distortion kapatmak arkadaş, arada aç işte. Artık sesini kısık çalıyor ama yine de devamlı olmaz ki? Biz de metalciyiz :D ama bu çalışmalarda o kadar gitmiyor işte. Keşke kendisine bunları anlatma fırsatım olsaydı. Bir gün ninbot arkadaşlarıma bakın günlük yazdım diyebilecek miyim? Komik olurdu.

*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir. Etiketler hatalı olabilir.