21.06.2021

20210621_1815-RockTribe-DEE (01 40 - 06 02).mp3 +cyanite-analysis

Bu çalışmaya aksiliklerden dolayı 2 saat gecikmeyle başlayabildim. 3 saat kadar çaldım. Gecenin üçünden sonra da buraya ekleyemediğim için ancak bugüne kaldı.

3 saat boyunca toplam 17 kişi çalışmaya katılmış. Bu ortam hep böyle miydi bilmiyorum ama gün geçtikçe ilginç geliyor. Vokallere dikkat ettiğimden değildir ama tesadüfen işte toplam üç tane vokal geldi. İlk link bir erkek vokal, ikinci linkte bir kadın vokal (en iyisi buydu), üçüncü linkte çok uzun süre aslında vokal gibi de olmayan ama devamlı bir şeyler söyleyen (ağırlıkta Fransızca) bir vokal var.

Aksilik dolu güne, vokal bereketi gelmiş. En azından şu kafalara yakın bir vokal arkadaş ile güzel sonuçlar alabileceğimiz çok belli. İlanlara cevap veren ulaşan arkadaşlardan hala haber bekliyorum. Burayı da bir şekilde görürlerse hepsine özelden hani ne oldu bizim iş, diyemem :) Bu olay içe sinmiş, biraz olsun istek varsa olacak iş, yoksa devamlı sor sor, olmaz o iş (ne çok iş dedim).

*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir.