14.06.2021

20210614_1559-RockTribe-graham-ArielRR-Sergey-Andrey_Gen-Waii_D-d132-Ed_Andre (28 49 - 31 40).mp3 +cyanite-analysis

20210614_1634-Ed_Andre-RockTribe-d132-Waii_D-ArielRR-graham-harp-darkriver (15 54 - 21 24).mp3 +cyanite-analysis

Ben bu arkadaşlarla çalarken melodilerle konuştuğumu düşünüyorum da onlar ne düşünüyor bilmiyorum :)

Sanırım artık tanıyorlar. En azından melodilerimi bekliyorlar. 2 saat falan çalabiliyoruz. Çıkıp geri geliyorlar. Andrey (distortion kapatmayan arkadaş) gördüğü an geliyor. Bilemiyorum 7/24 burada mı takılıyor ama ilginç.

Vokal yapan başka biri daha geldi. Hep diyorum olur bu iş. Örnekler bunlar bakınız böyle bir damar var ama bir türlü ilerleyemiyoruz. Şu yaşa kadar coğrafyamızı dert etmedim ama acaba çok yanlış bir yerlerde miyim? diye düşünmeden edemiyorum. Hani dünyadan tipler gelip bu işten keyif almıyor olsa bende bir sorun var diyecektim. Neyse ki onlar var :)

Öyle çok matah ya da önemli olduğundan da değil. Yani şu çalan arkadaşlar da benim verdiğim önemi vermiyor olabilirler ya da hayat felsefesi yapmamış olabilirler ama en basitinden keyif alıyorlar. Buna bile razıyım.

Ümitsiz olmamalıyım.


*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir. Etiketler hatalı olabilir.
Kestikten sonra şu bölümü de ninbot linki olarak eklemek isterim: ninbot