15.03.2021

20210315_1528-RockTribe-simodido.mp3 +cyanite-analysis

20210315_1532-RockTribe-simodido.mp3 +cyanite-analysis

Ritm seçiminden dolayı ağzım yandığı için güzel bir ritmle ve klavye melodisi olmadan ninbot'a bağlanıyorum ama tam çalarken bir de ne duyayım. Davullar çiftleşmiş. Hemen davul kanalını kapatıyorum. simodido(davul) gelmiş. Gayet de güzel ritmleri ekliyor. Tabii ben çalarken davul çok kısıktı ama bu sefer nispeten dengeli bir sesle başlıyoruz.

İkinci kayda devam eden melodiyi kapatırken geçiyoruz. Davul da susuyor. Hafiften ritm veriyorum. Geçişler birbirini yakalamaya çalışıyor. Hafiften sendelemeler oluyor ama davulcu dinliyor. Olmadı tekrar melodiyi açıyorum.

Üçüncü kayıtta (23.02.2023 tarihinde arşivden kaldırdım) bocaladıktan sonra kendimizi bulduğumuz sırada gökten gitarist yağmaya başlıyor. Güzel bir etkileşim oluyor ama tabii distortionlar açılana kadar :) Aslında distortionlar da güzeldi de hiç kapanmayınca sıkıntı yapabiliyor. Bir de ses dengeleri çok kaçtı. Yine benim duyduğumdan çok daha düşük seste kaldım.

Klavyecinin girdği yerler falan belli bir genişliğe ulaşıyoruz. Artık arkada tekrar eden aynı melodiyi duymuyoruz. Distortion'lar tatlı tatlı katılıyor ama distortion'un sesi uzaktan hoş gelir :) Sonra tekrar eden melodiyi kapatıyorum.

5 tane gitar olunca biraz çorba oluyor. Davulcu kaçınca benim baştaki ritmi açıyorum ama onun bile sesi duyulmuyor. Sonra ortyantal geçişlere geliyoruz. Arada çorbalamadan geçildikten sonra hoş bölümler geliyor.

O kadar basçı geldikten sonra bugün basçı gelmiyor ve böyle çiğ şekilde günü bitiriyoruz. Kaydın devamında vokal de katıldı. O da ilginç olmuştu ama gitaristler coşunca fazla çorba oldu. Onu dahil etmedim.