18.07.2024

Nerdeyse 1 ay olmuş, özel hayatımdaki bir takım sıkıntılar yüzünden de buraya dinleyip yazamadım ama aynı zamanda uzun süredir NINJAM'da işlemeyen şeylerin varlığından da bahsettiğimi hatırlatmam gerek...

Yani bir anlamda yoğun bir motivasyon kaybı yaşıyorum. Müziğin kendisi ya da oluşacak kombinasyonlar ve çok sayıda harika müzisyen arkadaşın yarattığı ruhu her zaman takdir edeceğim ama daha fazlasını yapmak pek kimsenin umrunda değil.

Halbuki çok daha fazlası olabilirdi. Güzel organizasyonlar ve canlı gösteriler olabilirdi. En kötü ihtimal bir rehabilitasyon, bir çeşit müzik ayini gibi olabilirdi. Bu şekilde organize olup toplanan insanlara ihtiyaç var ama buna hala çok uzağız ve ben bu konuda ulaşabildiğim herkese bunu açıkladım. Maalesef yeterince kimsenin ilgisini çekmedi. 

İlgilenenlerin yeterince zamanı yok ya da bir şekilde bir araya gelinemiyor. Artık hiç fikrim yok daha fazla bekleme modunda kalacağım ve özel etkinlikler ya da özel durumlarda çalacağım gibi görünüyor. Belki yeni arkadaşlar katılırsa ya da görselleştirecek yeni kolektif yayın ihtimalleri doğarsa, o zaman tekrardan eski tempoda NINJAM'da çalabilirim.

20240718_1908-jabah_guitabase-Schmi-Bernd-KeysRockTribe (32 48 - 35 12).mp3 +cyanite-analysis

Jabah'ın düzenlediği bir organizasyon. Bilmediğim bir sıkıntı var mıydı bilemiyorum ama hem video stream olarak karşı tarafı nerdeyse göremedim hem de seslerde bir takım sorunlar vardı. İlk bölümde ben katıldıktan sonra en uyumlu çaldığımız nokta da Jabah sample'ı değiştirelim dedi ve erken kesti. Daha önce de böyle yapmıştı, sebebini anladığımı söyleyemem.

Schmi'nin güzel eklemeleri var. Bernd'in sesi düşük kalmış onu biraz arttırdım ama tam belli olmuyor hala.

20240718_2108-KeysRockTribe-Schmi-jabah_guitabase-Matthias_Paradis-Cata (01 55 - 06 50).mp3 +cyanite-analysis

Burada  Matthias_Paradis katılıyor, başlayan gitarlar onun. Schmi sözler ekliyor, dizilerden filmlerden sesler, gayet tatlı duyuluyor ama acaba fazla mı üzgün çaldım diyorum, çok fazla sözleri anlayamam. Genel olarak zaten eğlenceli bir gösteri olması gerekiyordu, belki fazla üzüntü ekledim bilemiyorum ama benim hoşuma gitti.

Cata yarısından sonra güzel bir gitar sesi ekliyor, onu da daha önce gördüm ama ilk eklemem. Bu bölümde sumo da çalmıştı ama sesleri çok düşük olduğundan mikslemek yerine mute etmek zorunda kaldım, üzgünüm. 

Bu bölümde geçişler NINJAM için gayet iyi, birbirine karışan melodiler ve kesintisiz geçişler var.