17.11.2022

Pek uzun süreli çalamadım ama çok hoş bölümler oldu. Birkaç tane yeni ninjam'da takılan kişiyle karşılaştım. Sanki son dönem yeni nickler arttı gibi ama yine de diğer uygulamalara kıyasla çok az insan var.

20221117_1944-TcheloKeys-BATTA-Bernie-Ammattilainen-KeysRockTribe-ady (24 24 - 26 23).mp3 +cyanite-analysis

Muhtemelen Bernie'nin başlattığı bir oda, BATTA gitarda eşlik ediyordu. Ben de diğer enstrümanlarla eşlik ettim. ady de piyanoları ekledi. Sesim az biraz kısık kalmış ama toplamda hoş olmuş.

20221117_2144-ROZ-KeysRockTribe-Woody-SPenna-jabah_guitabase-EXHALE-tbfx-marcello-ady-Dave (29 43 - 31 43).mp3 +cyanite-analysis

Bunda keman sesleri ekledim, diğer sesler de var ama ağırlıkta keman. jabah_guitabase sample ve gitarda, ady klavyelerde olmalı, Roz ya da marcello gitar ekledi ama hangisi olduğunu hatırlamıyorum, marcello efekt de ekledi ama burası değil sanırım. Woody klavye ve gitar ekledi, burada hangisi olduğunu kestiremiyorum, fazla ses var.

20221117_2144-ROZ-KeysRockTribe-Woody-SPenna-jabah_guitabase-EXHALE-tbfx-marcello-ady-Dave (38 57 - 41 06).mp3 +cyanite-analysis

Bundaki efektler kesin marcello, gitarlardaki fark SPenna çalmaya başladı ve Roz var. Diğerleri burada çalmıyor sanırım.