06.10.2023

Çok güzel günlerden biriydi. Twitch konusuna devam ediyorum. Sevgili Matthias_Paradis katıldı. Aslında hangi ülkede olduğumu sormuş ama ben yanlış anlayarak Twitch'de olduğumu söyledim. Twitch bir ülke değil elbette :) Ama olumlu bir yanlış anlaşılma diyebiliriz. Kendisine buradan da teşekkür ediyorum.

Yayından önce Schmi'yi görüp bağlandım, o bölümler de çok hoştu ama ninjamer odasında olduğu için kayıt çıkmadı. Benim programlar otomatik kaydetmiyor.

NINJAM için kalabalık bir vakit olmuş, haritadan ve videodaki listeden bunu görebiliriz. Buna rağmen birçok arkadaşın uğramadığı da dikkatimden kaçmadı. Twtich konusu için sıfır bir odaya girmem gerektiğini düşünüyorum, yani oda doluyken girip şimdi burayı twitch'e aktarıyorum demek biraz garip olur, o yüzden böyle ama bakalım nasıl bir etkisi olacak jam'lerimize...

20231006_2324-MtonalRockTribe-Matthias_Paradis-yiorgos-maxin-MARINARA-MetalHead-SPenna-ransom-bleats (36 39 - 39 29).mp3 +cyanite-analysis

Tatlı sesli solo gitar Matthias_Paradis, diğer gitar MetalHead (onun tonunu direkt tanıyorum artık), SPenna da kendine has oktavlı tonu ve melodileri kullanıyor. Klavye sesleri yiorgos'un... 

20231006_2324-MtonalRockTribe-Matthias_Paradis-yiorgos-maxin-MARINARA-MetalHead-SPenna-ransom-bleats (41 35 - 43 35).mp3 +cyanite-analysis

Bu bölüm hemen devamı, aynı kadro devam melodiler, sadece benim davullardan ransom davullarına geçiş var, harika duyuluyor, davul sesi ve çalımı da çok iyi, geçiş de resmen can veriyor.

20231007_0035-MetalHead-MtonalRockTribe-yiorgos-ransom-Matthias_Paradis (06 52 - 08 47).mp3 +cyanite-analysis

Burda hoş bir hava yakaladık, bitmeden önceki son dakikalarda böyle oldu. MetalHead başlarda duyuluyor ama burada az çaldı. Esas gitarlar Matthias_Paradis klavyede yiorgos ile aynı melodilere geçtik o kısım da çok keyifliydi. 

Bunlar haricinde SPenna çıkmadan hemen önceki bölüm de çok eğlenceliydi ama orasını eklemedim.

Bu arada söylemeyi unuttum, bugün tamamen mikrotonal ayarlardaydım. 17.yy flamenko gitar ayarı diye bir ayar bulmuştum, eşit aralıklı notalardan bir parça farklı ama uyumsuzluk yaratacak kadar değil, çalıp dinlerken fark edildi mi? Matthias en son sordu, anlatmaya çalıştım ama benim duyumuma göre bir genişlik veriyor. Çok hafif fark, belki hani tam akort edilmemiş gitar gibi diyebilir miyiz bilmiyorum ama aralıkları özel ayarlanmış, daha sıcak bir duyum veriyor.