28.02.2024

Sakin bir gün, NINJAM'da da az sayıda insan vardı. Gelen de az kişi oldu. Çok hoş bölümler oldu. İki davulu birlikte ekleyeyim dedim, o şekilde biraz daha az sıkıcı oluyor ama duruma göre çok gürültülü ve baş ağrıtıcı olabiliyor. Davullarla uğraşmayı hiç sevmiyorum. Bu oldum olası böyle. Midi klavye ile davul yazarken az eziyet çekmedim yani...

O yüzden stream'ler için müdavim bir davulcunun olması harika olurdu. Tabii şu an bile planlı stream'ler olmadığı için vakitleri ayarlamak zor olurdu ama yine de çok iyi olurdu.

Stream önce 8000 kbps başlıyor, cpu fanı çok ses çıkartınca bir terslik olduğunu anlayıp 6000 kbps'ye düşürüyorum ama çok fazla bir şey değişmedi. Bir terslik var. Ayrıca OBS sahne geçişlerinde bir kare gösterip geçiş yapıyor, onda da bir sorun var. Çözmeye çalışacağım.


20240228_1751-KeysRockTribe-chox-Catelo-_ [19 40 - 21 40].mp3 +cyanite-analysis

chox'a teşekkür ederim, stream'leri baştan beri elinden geldiğince takip edip katılıyor. Güne onla başladık. Sonra Catelo ve _ geldi. Vokaller Catelo'nun zaten biraz takip ediyorsanız sesini tanırsınız, kendine has harika bir sesi var. _ Rusya'dan görünüyor ama çalışını birine benzettim. Sormadım da konuşmadı da ama baştan sona durdu. Bekleyerek çaldı, ilginçti.

20240228_1751-KeysRockTribe-chox-Catelo-_-Bernd [35 31 - 37 40].mp3 +cyanite-analysis

Burada Bernd katılıyor, efektli seslerin bir kısmını o yeni aleti ile yapıyor sanırım. Ses göstergelerini koymama rağmen tam emin olamadım. chox da eklemiş olabilir. Çok hoş bir hava olmuş.

20240228_1851-chox-KeysRockTribe-Keys [1 22 57 - 1 26 32].mp3 +cyanite-analysis

Amerika'dan Keys (nickini görmüştüm ama buraya ilk eklemem, tekrar eklersem listelere alacağım) ve chox ile bir bölüm. 3 klavye eğlenceli şeyler yaptıktan sonra chox bas seslerine geçti, inanılmaz duyuluyor onlar da... Hareketli baş döndüren bir bölüm çünkü içeriğinde sanırım 3/4'e zorluyor. Klarnet sesleri var. Güzel bir karışım olmuş.

Tek başıma çaldığım için giriş kısmını ve son kısmını eklemedim. Oralardaki melodiler de benim hoşuma gitti. Tabii kendi kendimi beğenmek oluyor bu :D Pop şarkılarını andırıyor, çocuklukta ne dinlersen onlar kalıyor sanırım. İyi mi kötü mü bilmiyorum. 00'da başlayan kısa bir bölüm. 1:51:23'de başlayan ve klavyede kalın sesler ile desteklediğim bölümü de not etmek isterim. Sonra hafiften değişiyor. Bunları hem buraya hem de youtube açıklamasındaki nota eklemedim.