30.09.2023

Twitch testlerine devam ediyorum. Telefondan kamera programımı değiştirdim, sahne değişmelerinde siyah ekran olmadı ama hafif takılmalar oluyor. Wifi'den belki bu normaldir bilemiyorum. Ayarları biraz daha düşürüp öyle deneyeceğim.

Gitarla bağlandım, iki oturumda jam yaptık. İlk oturumda shavit_bass ve graham_bass vardı.  Shavit'le çaldığımız bölümler de çok hoştu ama klavyeler biraz fazla karıştığı için orayı eklemedim. 

Sabaha doğru pek kimse gelmedi. fbn5 ile bir süre çaldık, daha sonra Avusturalya'dan bir saksafon çalan yeni biri geldi sanırım ama pek olmadı. Daha sonra da full metal moduna geçip tonlara falan baktım, bu şekilde günü bitirdim.

20230930_1541-ocke-graham_bass-RockTribe-Tillover-tony-Arco (30 37 - 33 20).mp3 +cyanite-analysis

Burada graham_bass ile özel bölüm gibi oldu. Yayını kontrol ederken odaklanmak normalden daha zor, bu kesitte bile birkaç kez beklenmedik şekilde duruyorum. Bas'lar harika... Arco'nun dediği gibi sanki internet üzerinden değil de gerçek hayatta yıllardır çalıyoruz gibi bir bölüm olmuş. Tillover iyi biri gibi, arada ekledikleri hoştu, bu bölümde kısa bir bölüm çaldı, uydurmaya çalıştı ama ısrar etmedi. O yüzden henüz eklemiyorum.

20230930_2124-RockTribe-fbn5-Catelo (03 34 - 06 01).mp3 +cyanite-analysis

fbn5 ile karanlık tarafa geçtik gibi oldu, bu kadar ağır müzik çalanları zamanla sıkıyor gibi ama açıkçası bu tarz çalmasını en sevdiğim tarz, dinleyenler için iyi midir bilemiyorum. Belki sadece orta doğu toprakları ile ilgili bir hadise olabilir, emin değilim.

20230930_2124-RockTribe-fbn5-Catelo (12 28 - 14 57).mp3 +cyanite-analysis

Burda da son dönem kullanırken en çok eğlendiğim ters ses efektini kullandım. Yine yürek dağlayan, üzen bir melodi. Aslında o kadar üzgün değildim ama bir süre sonra sabaha "boşluk" içersine ulaşmak düşüncesi beni esir almıştı.

+

Twitch yayınları ya da başka mecra olursa bile yapılan canlı yayınlardan nostaljik nedenleri ile bir kare fotoğraf eklemeyi düşünüyorum. Bu katılanlar için bir sorun teşkil eder mi bilemiyorum ama twitch profilime bunla ilgili bir not eklemeyi düşünüyorum.