29.08.2023

Bağlama ayarları ile bağlandığım bir mikrotonal gündü. Seb ve Pancho_Darbuka katılımıyla iki saatten fazla bir jam yaptık, çok keyifliydi. 

Seb 11 saat boyunca yayındaymış, ayakta durarak bu yayınları yapıyor, her seferinde hayret ediyorum. İnsan alışıyor diye ama bilemiyorum. Hareket iyidir ama bu biraz fazla diye düşünüyorum.

Telegram grubundan birkaç kez ayarları yazmıştım, deneyen olmamıştı. Şimdi çalarken Seb beğendi ve ayarları istedi, mail attım umarım bir gün aynı ayarlarla birlikte çalarız. Bakalım artık.

Gözlüğü değiştirme vaktim geldi geçiyor, nickimi yanlış yazmışım çok sonradan fark ettim. "Mronal" diye kaydoldu maalesef. Buradaki kayıtlarda düzelttim ama ninbotta düzelmez.

20230829_2042-MtonalRockTribe-SebNL-Pancho_Darbuka-q2 (00 00 - 02 23).mp3 +cyanite-analysis

Giriş kısmı, giriş gibi de olduğu için bu bölümü ekledim. Konseptli bölüm, sadece Seb var. Sesleri ekliyor sonra ritme geçiyoruz ve oralarda bitiyor.

20230829_2051-fbn5-MtonalRockTribe-Pancho_Darbuka-SebNL-q2-Sambaik (09 26 - 11 34).mp3 +cyanite-analysis

fbn5 basta, ilk başta o vardı, sonra başka basçı gelince bir şey demeden gitti. Kırılmış olabilir. Pancho_Darbuka geldiğini hemen fark etmişsinizdir. Bu gece performansı inanılmazdı. Mikrotonal havalar tam onun istediğini veriyor olabilir. Oryantal değil ama yakın elbette.

20230829_2051-fbn5-MtonalRockTribe-Pancho_Darbuka-SebNL-q2-Sambaik (47 18 - 49 31).mp3 +cyanite-analysis

Sambaik baslarda bundan sonra, İtalya'dan biri. Daha önce eklemişim, nickini de hatırlıyorum ama perdesiz basta ilk kez uydurduğunu duydum. Diğer arkadaşlar aynı.

20230829_2051-fbn5-MtonalRockTribe-Pancho_Darbuka-SebNL-q2-Sambaik (56 39 - 58 43).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro devam ediyoruz, Seb hafif Arapça mı söylemeye çalışıyor emin değilim, Türk ve Arap'ı ayıramadıklarından eminim ama zaten aynı din diyorlardır. Onlar da haklı. Güzel bir his var bu bölümde.

20230829_2251-MtonalRockTribe-Pancho_Darbuka-SebNL-Sambaik-Ady (02 41 - 04 47).mp3 +cyanite-analysis

Burda rap vokalleri ekledi, arada bir "siktir" çekiyor, bildiği tek Türkçe kelime oymuş. Her yere gider şeklinde, içten gelerek söylüyor ama gayet yakıştırmış.