03.07.2023

Silo dizisinin esas mesajı, gizeminin de parçası olan bir metni jam'ler için ayarladım. Müziklerinden arındırıp sadece sözlerle jam'lere katıldım. Çok hoş sonuçlar ortaya çıktı. Bir süre sonra insanlar yine sıkıldı gibi ama benim çok hoşuma gitti. Aslında duruma göre elimizde böyle bir kütüphane olsa, cümleleri bu şekilde seçip yayınlayabilsek harika olurdu.

İlk Psy ile başladık, sonra Bernd ve  rat_scrotum geldi. Günün sonunda da Amerikalı arkadaşlarla katıldım. tbfx diziyi seviyormuş, yeni izlemiş. Eğlenceliydi...

20230703_1705-KeysRockTribe-Psy (02 27 - 04 27).mp3 +cyanite-analysis

Psy ile başladığımız bölüm, bir süre tek çaldım, oradan bir melodiydi sanırım. Sözler başlayınca o sustu. Beğendi mi bilmiyorum ama uzun metraj film izlemiyormuş, sanırım zaman kaybı olarak görüyor. Duygularımızı sömürdüklerini düşünüyor, bir taraftan haklı, ben de yarım İngilizce'm ile bu dizinin aslında bir nevi mağara alegorisi içerdiğini anlatmaya çalıştım. Tabii bunu anlatmak için uzun bir hikaye izlemek zorundayız ama o da bir taraftan gerekli diye düşünüyorum.

Bitiş vurucu ama denk gelmiş, bu sade versiyonu...

20230703_1824-MetalHead-Psy-KeysRockTribe-Sulcus-froschenkel-juanr (20 02 - 22 32).mp3 +cyanite-analysis

Bu en karışık versiyonu. Psy ve MetalHead gitarda Sulcus da basta olmalı... Arada çalmadı ama burada ne kadar çaldı bilemiyorum sesini zar zor duyuyorum. juanr çaldı ama hemen gitti, bu bölümde belki başta kısa bir süre çalıyor. Emin değilim. 

20230703_2319-cyclops-KeysRockTribe-tbfx (02 39 - 05 11).mp3 +cyanite-analysis

Bu da Amerikalı arkadaşlarla olan bölüm.cyclops basta, tbfx'in sesini 00:55 civarında duyabilirsiniz. Ardından gerekli sözler söyleniyor, burası da çok iyi denk gelmiş.

Davullar ve müzik biraz mutlu havadaydı, çello ile biraz karanlık yaptım ama ilginç aslında, sözlerin etkisi bir yere kadar, müziğin akışı ile sözlerin arasında gibiyim.

+

Ayrıca çok hata yaptığım için ekleyemediğim şu bölüm var:


Burada Bernd ile rat_scrotum birlikte çalmış. Aynı yerdelermiş. Gitar, bas Bernd, davullar rat_scrotum, imiş. Hatta Bernd bu bölümü düzeltip şuraya ekledi ama direkt linkten dinlemek mümkün değil, telegram varsa buradan bakabilirsiniz: