24.06.2023

Harika bir gün oldu. İki sefer bağlandım ama beş tane kesit aldım. Aslında daha fazla da alınabilirdi ama son bölümde sesler biraz karışmış, ses dengeleri bozulmuş.

ransom, Bernie ve pipax'ı görünce bağlandım. Hepsi de birbirinden yetenekli insanlar. pipax pek çalmadı bu sefer ama...

Günün sonunda da Amerika'lı arkadaşlara bağlandım. vio (Amerika'da olmasına rağmen) o kadroya dahil değil ama onun gelişiyle ortalık iyice güzelleşti.

20230624_2016-ransom-Bernie-pipax-KeysRockTribe-Peterporqer-ej-unaHm (12 32 - 14 41).mp3 +cyanite-analysis

Davul ransom, loop ve gitarlar Bernie şeklinde bir bölüm. ransom tamamen kulakla çalan bir yetenek, çaldığı davulda da müziği ne kadar iyi dinlediğini duyabilirsiniz, harika biri gerçekten. Bernie zaten bir yapımcıymış, çok kaliteli çalıyor. Çok huzurlu ve duygusal bir jam oldu.

20230624_2016-ransom-Bernie-pipax-KeysRockTribe-Peterporqer-ej-unaHm (39 04 - 41 10).mp3 +cyanite-analysis

ransom yemek yemeye gitti, Bernie ile bilirlikte devam ettik. Çok ufacık bir sorun var, ayarları loop'lardan birinde çıt diye bir ses var, uzun bir süre tekrar etti, çalarken fark etmemiştim ama dinlerken fark ettim.

20230624_2016-ransom-Bernie-pipax-KeysRockTribe-Peterporqer-ej-unaHm (45 41 - 48 35).mp3 +cyanite-analysis

Burda ej vokalleri ile bize katıldı. O da mikrofon ayarlarını ve efektleri biraz düzeltmiş gibi, sesi daha iyi duyuldu.

20230624_2341-cyclops-tbfx-KeysRockTribe-derty-vio-rskrivo (10 31 - 12 31).mp3 +cyanite-analysis

Bu harika jam'lerden biri, yani içerik olarak birçok kusur bulunabilir ama 5 tane insanın birbirini dinleyerek geliştirmesi nadiren oluyor, bu öyle... Melodiler cyclops ile başladı, ben biraz ud ile geliştirmeye çalıştım, sonra klarnet sesleri ekledim ve vio'nun ekledikleri geldi. tbfx gitarda... rskrivo da klavyelerde...

20230625_0004-KeysRockTribe-tbfx-rskrivo-vio-cyclops (04 31 - 06 31).mp3 +cyanite-analysis

Burda olaylar daha önce çalmadığım bir şeye dönüştü, o an aklıma geldi ama tam da çalamadım. Bas sesi ve gitar sesi duyamıyorum. Sonlara doğru biraz bozuluyor ve bitiş yapıyoruz. O da güzel oldu.