10.06.2023

İlginç bir gün oldu.  LeeAStone eskisi kadar çalamıyor. Eskiden daha sık karşılaşırdık, işler yoğun olunca böyle, hayat yoğunken buralara fazla vakit kalmaz, o yüzden de boş vakitlerimizi iyi değerlendirelim diye düşünüyorum, en ufak sorunda ilk NINJAM gidecek :)

İkinci bağlanmada 11'in katı ayarlarla mikrotonal olarak bağlandım, sürpriz bir şekilde pipax geldi, kendi tarzı ile çok hoş eklemeler yaptı. Ardından bena geldi, o da yeni kontrbas'ı ile bağlanıyor sanırım, sormadım ama çok hoş bir bölümdü.

Son bölümde Amerikalı müdavim hatta mekanın sahibi arkadaşlarla takıldım ama o kısımdan eklemedim çünkü slick yine pat diye çıktı :) Sanırım ej yüzünden yapıyor, ikinci sefer denk geldi. Yani durumu anlayabiliyorum ama ej de o kadar kötü değil, belki sadece tarzı uymuyordur bilemiyorum. Bir önceki gün metal çalmıştık, baya sinir olmuş olabilir :)

20230610_1428-LeeAStone-KeysRockTribe-Satana666-ChuckNovice-sergi-Yanek (13 54 - 15 59).mp3 +cyanite-analysis

LeeAStone davul ve modüler sesler veriyor sanırım, ilginç sesler alıyorum. Satana666 gitarlarda, kalan sesler benim olmalı. Çello ile ritm uydurmaya çalıştım ama klavyede zor oluyor, arada da senkron sorunu oldu.

20230610_2058-MtonalRockTribe-pipax-bena (03 41 - 05 50).mp3 +cyanite-analysis

Pipax ile teke tek, tatsız tanışmadan sonra artık anlaştığımızı düşünüyorum, bir Japon olarak daha azını beklemezdim zaten, niyeti iyi, yapılan müzik konusunda fikri var ve en önemlisi kendi tarzı var.

20230610_2116-pipax-MtonalRockTribe-bena (02 31 - 04 39).mp3 +cyanite-analysis

Burda da bena katıldı, bir yerden sonra tanıdık bir melodiye döndüm sanırım ama yine de toplamda hoş oldu, herkese teşekkürler.