03.06.2023

Ses dengeleri ciddi anlamda bozuk bir gündü, tüm kayıtların kanal kayıtlarını indirip biraz düzeltmem gerekti ama bunun yanında harika bir zihin senkronizasyonu yaşadık diyebilirim.

Birkaç gün önce laplanez ve Layka'yı görmüştüm. İzmir'den bağlanan iki arkadaş. Kendi kendilerine burayı denemek istemişler, bakalım devamı gelecek mi? İlk kayıtta laplanez var. Dilim döndüğünce NINJAM'ı onlara da anlattım.

20230603_1620-KeysRockTribe-laplanez-Layka-Just_Me-vio-Chach (06 24 - 08 34).mp3 +cyanite-analysis

Burda davul loop'u laplanez'in yarısından sonra da klavye sesleri ekledi. Diğer klavye de Just_Me'nin... Baslar vio'nun, sonra kemanları ekledi ama orayı da ben bozmuşum maalesef. Karışmış yani... Seslerde sorun vardı, çatırdama falan da oluyordu, onları temizledim.

20230603_2316-KeysRockTribe-cyclops-Abel-ratscro (03 20 - 06 32).mp3 +cyanite-analysis

Günün sonu sabaha karşı bu güzel arkadaşlarla zihin senkronizasyonuna ulaştık. ratscro burdaydı ama çalmadı, davul loop'u açtı sadece, ondan etiketlere eklemeyeceğim ama orada olması bile güzeldi, teşekkür ediyorum kendisine. Abel güzel eklemeler yapıyor ama sesleri çok dengesizdi, daha önce söylemiştim aslında ama ayar sorunu olabilir, sesler düşük olsa bile patlama yapıyor, bir sorun var ama ben devamlı söylemek istemiyorum.

Vokaller cyclops'un daha önce de böyle eklemeler yapmıştı. Çok hoş olmuş ama sesleri çok kısıktı, onu açtım.

20230603_2316-KeysRockTribe-cyclops-Abel-ratscro (08 26 - 10 28).mp3 +cyanite-analysis

Bu da aynı bölümün son kısmı, ratscro davul loop'u bozulana kadar çaldık, bilgisayar sorunları yüzünden öyle olmuş ama ben de tam çıkacaktım zaten sabah olmuştu. Güzel bir andı yani, güzel bir zihin senkronizasyonu, keşke ses ayarları da en azından burada mix'lediğim kadar olsaydı. Aslında olabilir ama neden olmuyor bilmiyorum.