14.02.2023

Yine çok fazla kesit aldığım bir doğaçlama oturumu oldu. Aralıklarla uzun süre bağlanıp çaldım. Biraz ara verdikten sonra tekrar üzerine düşmüşüm. Diğer taraftan katılanlar da biraz arttı, hem değişik hem de güzel şeyler oluyor.

Pc_Studio diye yeni biri var. Bernd o seb'dir dedi, seb ile daha önce çalmıştık, pek benzetemedim ve ülkeleri de tutmuyor. Vokal falan da ekliyor, arada rap tarzında işler de yapıyor sanırım. Kendi kendine kuş sesleri dahil dış sesleri kaydedip bunları loop olarak kullanan biri, yani güzel eklemeler yapıyor. Ayrı biri olarak ekleyeceğim, bas gitar sesi de geliyor, belki biriyle birlikte katılıyor bilemiyorum.

20230214_1611-Neo-Peaches-Schmi-Sudovia-Gitan0-Arco-Pc_Studio-KeysRockTribe (10 10 - 12 56).mp3 +cyanite-analysis

Pc_Studio burdaki davulları bir kısım efekleri ve hafiften vokalleri ekledi. Schmi'yi yakaladım. Kısa süre içinde çıktı, iki saat sonra geleceğini söyledi ama tekrar karşılaşmadık. Ses yüksek olan efektli sesler Peaches'a ait. Kemanlar Arco'nun. Umarım unuttuğum olmamıştır, çok kişi olunca karışıyor çünkü...

20230214_1629-Arco-Peaches-KeysRockTribe-Gitan0-Schmi-Pc_Studio-joe-seb-BobertPlaysDrums-Bernie-Wardblack (00 00 - 02 01).mp3 +cyanite-analysis

Schmi buranın başında az biraz çaldı sonra duyulmuyor. Diğer çalanlar aynı, bas gitar da Pc_Studio'dan olmalı. Yarısında BobertPlaysDrums katılıyor.

20230214_1729-Peaches-seb-joe-BobertPlaysDrums-Bernie-Wardblack-Pc_Studio-Quasar_Drums-AC-KeysRockTribe-ratscro (43 19 - 45 24).mp3 +cyanite-analysis

Esas melodiler Bernie'nin burada, onun üzerine çalıyoruz. BobertPlaysDrums davul, Pc_Studio sesleri azaldı ama çalıyor olmalı. Gitarlarda ayrıca ratscro olmalı. Peaches değişik efektlerde...

20230214_1729-Peaches-seb-joe-BobertPlaysDrums-Bernie-Wardblack-Pc_Studio-Quasar_Drums-AC-KeysRockTribe-ratscro (48 11 - 50 11).mp3 +cyanite-analysis

Aynı bölümün aynı kadro ile devamı, biraz melodi ekliyorum. Üzerine Pc_Studio rap vokali.

20230214_1829-KeysRockTribe-ratscro-Peaches-Bernie-Pc_Studio-javitogaviland-bena (29 31 - 31 32).mp3 +cyanite-analysis

Javitozap ve Gaviland birlikte geldiler. Pc_Studio efetk seslerinde, baslar da hala onda olmalı. Hoş bir bölüm, Kuş seslerine dikkat.

20230214_1829-KeysRockTribe-ratscro-Peaches-Bernie-Pc_Studio-javitogaviland-bena (38 56 - 41 02).mp3 +cyanite-analysis

Bernie melodisi üzerine saksafon çok tatlı oldu diye düşünüyorum. ratscro gitarda olmalı, emin değilim. Pc_Studio kuş sesleri ve davul sesleri veriyor. Baslar da onun olmalı ama bundan da emin değilim.

20230214_1829-KeysRockTribe-ratscro-Peaches-Bernie-Pc_Studio-javitogaviland-bena (46 00 - 48 35).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bölümün devamı, ek melodiler ekliyorum. Bana pek duygusal geliyor ama onlar nasıl duyuyor bilemiyorum. Kadro aynı.

20230214_2229-tbfx-ratscro-slick-fbn5-KeysRockTribe-synthia-gumus-cyclops-ROZ (29 45 - 34 29).mp3 +cyanite-analysis

Bu sabaha karşı Amerikalılar kadrosu. tbfx, slick ve synthia. synthia ile ilk kez çaldım ama tbfx'i tanıyor gibi, kadın vokal kendisi. Synth da ekliyor sanırım ama bu çalışmada ben duymadım. İki basçı vardı ama bu kestiğim bölümde ikisine de denk gelmemiş maalesef. gumus sabaha karşı geldi, onla da birlikte çaldık. Deprem konusu çalarken pek açılmıyor ama o gelince sordular. Daha doğrusu o bana sorunca diğerleri de sormak durumunda kaldı diyebilirim.