08.01.2023

İlginç günlerden biriydi. Schmi'yi sistemde görünce yetişeyim dedim bağlandım ama yetişemedim, tam o çıkarken ben bağlanabildim. Odadaki Zef_and_Pavaka daha önce twitter'da rastladığım bir projeymiş. Onların çalışmasına katıldım. Notes from Underground projelerinin ismi, canlı yayın olarak youtube, twittier ve twitch'den yayınlıyorlar, ninjam üzerinden herkes bağlanabilir, aslında tam olarak olması gereken ve yapmaya çalıştığımı kanlı canlı yapıyorlar ama henüz kendilerine ulaşamadım, ilk bulduğumda zaten instagram'dan yazmıştım, henüz görmediler, bakalım bir şekilde görürler herhalde :) 

Sabaha karşı da mikrotonal ayarlarla bağlandım, gelen olmadı ama Zool gelip çok hoş eklemeler yaptı, buradan teşekkür ediyorum.

20230108_1539-Zef_and_Pavaka-Schmi-massimo-Catelo-KeysRockTribe-ballpointmusic (33 00 - 35 02).mp3 +cyanite-analysis

Zef davul Pavaka gitar olmalı, nasıl kaydedeyim emin değilim açıkçası. Pavaka tek başına hiç bağlanmamış, Zef projeyi gerçekleştiren davulcu arkadaş. Catelo vokal, çok hoş vokalleri var her zaman. Piyano da massimo.

20230108_1623-KeysRockTribe-Zef_and_Pavaka-Catelo (00 00 - 02 01).mp3 +cyanite-analysis

Bundan sonra kimse gelmedi. Zef ve Pavaka ile devam ettik, yarım saat kadar sonra da bitti zaten son kısma  yetişmişim, ninbotta sesler ile youtube sesleri farklı, kontrbas, ud ve lavta sesleri ile katıldım.

20230108_1623-KeysRockTribe-Zef_and_Pavaka-Catelo (12 26 - 14 43).mp3 +cyanite-analysis

Farklı bir bölüm, gitar efektlerime karşı efekt falan açıyor, çok uyumlulardı gerçekten, çalarken çok keyif aldım. İmkanları zaten harika, hem her taraftan yayın yapıyor, hem canlı yayında kameralar değişiyor, uzak bağlantılar alıyor, hepsi çok iyi. Sesler zaten söylemeye gerek yok stüdyo kalitesinde, kendi stüdyolarında çalıyorlar büyük ihtimal.


Video bu, yorumlarda bu seçtiğim yerlerin dakikalarını işaretledim. Takvimlerine denk gelebilirsem tekrar birlikte çalmaya çalışacağım, bakalım zamanla artık.

20230108_2239-MtonalRockTribe-Zool (00 00 - 04 02).mp3 +cyanite-analysis

Günün sonu da bahsettiğim şekilde mikrotonal ile oldu. 11'in katı iyileştirici frekanslar ile bir son olmuş oldu. Zool'un soloları bana Düş Sokağı Sakinlerini anımsattı, çok beğendim.