06.01.2023

Biraz soluk bir gündü sanki, çok uzun da çalmadım ama davulsuz bölümde çok hoş efektler ekleyen biri vardı. Eski biriymiş, birkaç kez denk gelmişiz ama henüz ondan bir şey eklememişim. Fransa'dan oio nickli biri, o bölümler huzurluydu. Diğerler kısımlar eğlenceliydi. Böyle bir miktar karışık bir gündü.

Ha bir de ne zamandır ortalarda görünmeyen Rus troll arkadaşımız Justme vardı, nickini mk1 yapmış ama sesi aynı o, chatten de söyledim ama cevap alamadım, belki de karıştırıyorumdur ama sonra düzeltirim artık.

20230106_2001-oio-Jahzerah-Michel_bass-mutant-mk1-pipax-KeysRockTribe (10 49 - 13 19).mp3 +cyanite-analysis

Michel_bass bas, pipax gitarlar ve davul altyapısı onun, mk1 vokaller ama işte konuşma gibi, oio arada çalıyor mu bilmiyorum bir de mutant klavye sesi veriyordu, ikisinden biri olmalı. Benim sesler normalden kısık kalmış ama herkesin çok yüksek olduğundan da böyle.

20230106_2023-pipax-mutant-oio-Michel_bass-mk1-KeysRockTribe-peaches-brobeer-Bernd (19 49 - 22 41).mp3 +cyanite-analysis

Davulsuz ağır kısımlara giriyoruz, buralar hep oio ile idi, diğer kısımda Bernd geldi, efektlerin bir kısmı benim diğeri onun, benim hoşuma gitti ama pek katılan olmadı. Meditasyon müziği diyebiliriz.

20230106_2023-pipax-mutant-oio-Michel_bass-mk1-KeysRockTribe-peaches-brobeer-Bernd (28 00 - 30 26).mp3 +cyanite-analysis

Ud melodisi kaydettim, standart melodilerimden olabilir artık, biraz tanıdık. Üzerine eklemeler ile biraz değişiyor. Bernd yarısında geliyor, çok kalmadı ama hoş eklemeler yaptı.