02.12.2022

Yeni bir program deniyorum, uğraşırken bu odayı görünce bağlanmak istedim, o yüzden kısa bir jam oldu. soocoolforlisten ile pek fazla denk gelip çalmamışız ama güzel şeyler yapıyormuş, yeni fark ettim. 

20221202_1909-soocoolforlisten-Bernie-Lennie-shavit_bass-Psy-javitozap-KeysRockTribe-IdleHandsWrkshop (33 19 - 35 23).mp3 +cyanite-analysis


Biraz karışık müzikten sonra buraya ulaştık, ilk gitar arpejleri ile başlıyor sanırım, ben duyduğum kadarıyla eşlik ediyorum ve böyle bir şey oluyor. Bernie gitar, soocoolforlisten gitar vokal, shavit_bass bas, psy sesi çok az duyuluyor ama hep gitar çaldı.

20221202_2009-Psy-Bernie-javitozap-soocoolforlisten-KeysRockTribe-danibass (10 43 - 12 59).mp3 +cyanite-analysis

javitozap odadaydı ama son kısımda biraz çalmaya başladı ya da ben denk gelemedim. ben keman seslerine geçtim, soocoolforlisten ile keman ve distortion solo birlikte yaptık, pek mümkün olan bir şey değil ama hoş oldu bence. danibass baslarda, Bernie ve Psy hep ordaydı.